جیکولین فرنینڈز کو اردو سیکھنے کا شوق -
The news is by your side.

Advertisement

جیکولین فرنینڈز کو اردو سیکھنے کا شوق

بالی ووڈ اداکارہ جیکولین فرنینڈز کا کہنا ہے کہ انہیں اردو سیکھنے کا بہت شوق ہے کیونکہ انہیں یہ زبان بہت خوبصورت لگتی ہے۔

اپنے ایک حالیہ انٹرویو میں جیکولین نے انکشاف کیا کہ وہ اکثر اردو کی عبارتیں پڑھنے کی کوشش کرتی ہیں۔ اس دوران انہیں کوئی دلچسپ لفظ پڑھنے کو ملتا ہے تو وہ اسے لکھ لیتی ہیں اور اسے اپنی گفتگو میں استعمال کرنے کی کوشش کرتی ہیں۔

انٹرویو میں ان کا کہنا تھا، ’میں اس زبان کو مکمل طور پر سیکھ کر اس میں لکھی گئی کتابوں کو پڑھنا چاہتی ہوں۔ یہ ایک طویل مرحلہ ہے لیکن میں آہستہ آہستہ اس مرحلے کو طے کرلوں گی‘۔

بعض بھارتی اخبارات کے مطابق جیکولین جب سلمان خان کے ساتھ فلم ’کک‘ میں کام کر رہی تھیں تو وہاں پر موجود ایک کوچ جیکولین کو اردو سکھایا کرتا تھا۔

یاد رہے کہ جیکولین فرنینڈز سری لنکا سے تعلق رکھتی ہیں جہاں انہوں نے اپنا بچپن گزارا۔ اس کے بعد وہ اپنے خاندان کے ساتھ بحرین منتقل ہوگئیں، پھر وہ بالی ووڈ میں اپنا کیریئر بنانے کے لیے بھارت چلی آئیں۔

جیکولین کی تازہ ترین فلم ’آ جینٹلمین‘ ہے جو آج ریلیز ہونے جارہی ہے۔ اس میں اداکارہ، سدھارتھ ملہوترا کے ہمراہ اداکاری کے جوہر دکھاتی نظر آئیں گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں