The news is by your side.

Advertisement

جہانگیر ترین نے بھی مراد سعید کی کارکردگی کی تعریف کر دی

اسلام آباد: پی ٹی آئی رہنما جہانگیر ترین نے بھی وفاقی وزیر مراد سعید کی کارکردگی کی تعریف کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق جہانگیر ترین نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ نیشنل ہائی وے اتھارٹی (این ایچ اے) میں اصلاحات کے لیے مراد سعید نے زبردست محنت کی ہے، جس کی وجہ سے ادارے کی آمدن میں رواں سال 62 فی صد سے زائد اضافہ ہوا۔

جہانگیر ترین نے ٹویٹ میں لکھا کہ کرپشن کے خلاف مہم سے 11 اعشاریہ 7 ارب وصولی کی گئی، ادارہ جاتی اخراجات کم کر کے 24 کروڑ روپے بچائے گئے، نتائج مراد سعید اور ان کی ٹیم کی محنت کا منہ بولتا ثبوت ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ کے ذریعے وفاقی وزیر مراد سعید اور ان کی ٹیم کو کام یابی پر مبارک باد بھی پیش کی۔

یہ بھی پڑھیں:  وفاقی وزیر مواصلات مراد سعید نے بڑی کامیابی حاصل کرلی

یاد رہے کہ گزشتہ روز وزارت مواصلات نے 15 مہینے کی کارکردگی رپورٹ جاری کی تھی جس میں کہا گیا تھا کہ وزارت مواصلات کے ریونیو میں 24 ارب 42 کروڑ کا اضافہ ہوا ہے، جب کہ بڑے منصوبوں میں خورد برد کے 11 ارب 90 کروڑ روپے وصول کیے گئے، اسے وفاقی وزیر مواصلات مراد سعید کی بڑی کام یابی قرار دیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق ادارے نے قومی خزانے پر انحصار کی بجائے اپنے بزنس پروگرام کا آغاز بھی کر دیا ہے جب کہ پاکستان کے سب سے بڑے پبلک پرائویٹ پارٹنر شپ منصوبے کے آغاز کا بھی اعلان کیا جا چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں