عمران خان کو وزیراعظم بنا کر سکون سے گھر بیٹھ جاؤں گا، جہانگیر ترین jahangir tareen
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کو وزیراعظم بنا کر سکون سے گھر بیٹھ جاؤں گا، جہانگیر ترین

شجاع آباد: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین نے کہا ہے کہ عمران خان کو وزیر اعظم بنا کر سکون سے گھر بیٹھ جاؤں گا، کپتان ملک کی تقدیر بدل دیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے این اے 158 سے ابراہیم خان کی الیکشن مہم سے خطاب کرتے ہوئے کیا، جہانگیر ترین نے کہا کہ پارٹی کے لیے قربانی دینے والوں کا خیال رکھوں گا، کرپشن کا خاتمہ اولین ترجیح ہے۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ دور میں جنوبی پنجاب کا ہمیشہ استحصال ہوا، جنوبی پنجاب کے وڈیروں نے تخت لاہور کا ساتھ دیا، جنوبی پنجاب کو صوبہ عمران خان ہی بنائیں گے۔

جہانگرین ترین نے کہا کہ پاکستان کا سب سے زیادہ ٹیکس دینے والا سیاست دان ہوں، نااہلی کے بعد مایوسی ہوئی، کارکنان کے لیے کھڑا ہوں، 25 جولائی کو بلے کے نشان پر مہر لگا کر نئے پاکستان کی بنیاد رکھیں۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف کے برسراقتدار لانے کے لیے جو ہوسکا کروں گا، پی ٹی آئی نے نشستوں پر اچھے امیدوار کھڑے کیے ہیں، پارٹی میں بطور عام کارکن کام کررہا ہوں اور کرتا رہوں گا، پارٹی کے ساتھ ایسے ہی کھڑا ہوں جیسے پہلا کھڑا تھا۔

جہانگیر ترین نے کہا کہ لودھراں میرا گھر ہے، جو بھی تحریک انصاف سے لڑے گا سمجھیں میں لڑ رہا ہوں، وہاں کے قومی اسمبلی کے دو اور دیگر حلقوں سے کامیابی حاصل کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ میرا بیٹا اپنی پڑھائی کی وجہ سے انتخابات میں حصہ نہیں لے رہا، این اے 224 سے میاں شفیق کے بجائے زوار وڑائچ امیدوار ہیں، میری کوشش ہے کہ سب مل کر انتخابات میں حصہ لیں، کوئی اختلافات نہ ہوں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں