The news is by your side.

Advertisement

غیرقانونی طور پر امریکا میں داخل ہونے کی کوشش، برطانوی خاندان گرفتار

نیویارک: غیر قانونی طور سرحد عبور کرکے امریکا میں داخل ہونے کی کوشش کرنے والے برطانوی خاندان کے سات افراد کو گرفتار کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق وینکور کے نزدیک امریکا اور کنیڈا کی سرحد پر برطانوی شہری ڈیوڈ کونرز اس کی اہلیہ ایلین، تین ماہ کے بیٹے، ڈیوڈ کے بھائی مائیکل کونرز اس کی اہلیہ گریس اور جڑواں بیٹیوں کو گرفتار کیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ برطانوی خاندان کے مطابق وہ تعطیلات کے دوران سرحد پرگئے، جہاں ان کی گاڑی سڑک کے کنارے ایک جانور کو بچانے کی کوشش میں حادثاتی طور امریکی حدود میں داخل ہوگئی۔

امریکی بارڈر اور کسٹمز پروٹیکشن فورس نے 7 برطانوی شہریوں کی گرفتاری کی تصدیق کی اور ویڈیو کمیرہ کی فوٹیج میں بتایا ہے کہ ڈرائیور نے دانستہ طور پر گاڑی امریکی سرحد میں داخل کی۔

تارکینِ وطن تیار رہیں ،ان کے خلاف جلد چھاپے مارے جائیں گے، ڈونلڈ ٹرمپ

خیال رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حکم پر غیرقانوی طور پر امریکا داخل ہونے والے افراد کے خلاف سخت کارروائیاں کی جارہی ہیں۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے رواں سال جولائی میں کہا تھا کہ ملک میں موجود غیرقانونی تارکین وطن کے خلاف چھاپوں اور ان کی ملک بدریوں کا سلسلہ جلد ہی شروع ہو جائے گا۔

واضح رہے کہ چار اپریل کو ڈونلڈ ٹرمپ نے اس بات کا عزم کیا تھا کہ ملک کے جنوب میں واقع میکسکو کی سرحد کی حفاظت کے لیے وہ امریکی فوج تعینات کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں