The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کا اداروں سے ٹکراؤ کا ماحول پیدا کرنا ٹھیک نہیں، جلیل شرقپوری

لاہور : ن لیگ کے باغی رکن پنجاب اسمبلی جلیل شرقپوری نے کہا ہے کہ نواز شریف کا اداروں سے ٹکراؤ کا ماحول پیدا کرنا ٹھیک نہیں، کل اسمبلی میں ہونے والا واقعہ نہایت افسوسناک ہے۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی۔ انہوں نے کہا کہ میں دو پیغام واضح طور پر دینا چاہتا ہوں، پہلا یہ کہ نواز شریف کا اداروں سے ٹکراؤ کا ماحول پیدا کرنا کسی طرح بھی مناسب نہیں اور کل اسمبلی میں جو واقعہ ہوا وہ نہایت افسوسناک ہے۔

جلیل شرقپوری نے کہا کہ اداروں سے جو موجودہ ماحول پیدا کیا گیا ہے وہ بہت غیر مناسب ہے اگر میں اس بارے میں غلط ہوں تو میری اصلاح کی جائے، میاں نواز شریف سے گزارش کرتا ہوں کہ وہ ایسا نہ کریں۔

باغی رکن پنجاب اسمبلی کا کہنا تھا کہ کل اسمبلی میں جو واقعہ ہوا وہ نہایت افسوسناک ہے، میاں عبدالرؤف پی پی 138سے مسلم لیگ ن کا ایم پی اے ہے، میاں عبدالرؤف نے اسمبلی کے باہر مجھ سے جو بدتميزی کی وہ انتہائی غلط حرکت ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اسمبلی کے باہر مجھے غیر قانونی طور پر زبردستی روکا گیا، اس حرکت پر سوشل میڈیا پر لوگوں نے ان کا ایک فیصد بھی ساتھ نہیں دیا، رانا تنویر صاحب کو پیغام دیناچاہتا ہوں کہ یہ آدمی دوبارہ ان کے ساتھ نظر آیا تو پارٹی کے ساتھ نہیں چلوں گا۔

جلیل شرقپوری نے کہا کہ سیاست کو اکھاڑہ نہیں بنانا چاہیے، سیاست کرنی ہے تو ملک کے لیے کریں، اقتدار میں کوئی بھی پارٹی آئے تو ہمیں اس کا احترام کرنا چاہیے، اختلاف رائے رکھنا جمہوریت کا حسن ہے، ملک میں دنگا فساد کا ماحول نہیں ہونا چاہیے۔

واضح رہے کہ ن لیگ کے باغی رکن پنجاب اسمبلی جلیل شرقپوری نے گزشتہ روز اپنے ساتھ پیش آنے والے تضحیک آمیز سلوک کے خلاف اسپیکر کو درخواست جمع کروادی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ لیگی رکن میاں رؤف اوردیگر نے میرے ساتھ بدتمیزی کی، یہ معاملہ جماعت کا نہیں بلکہ چند افراد کا ہے، وزیراعلیٰ سے ملنا کوئی غلط بات نہیں اگر مجھے ملاقات سے روکنا ہے تو وزیراعلیٰ روکیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پنجاب اسمبلی کے اجلاس کے موقع پر ن لیگی ارکان اسمبلی نے شدید احتجاج کیا اور پارٹی سے بغاوت کرنے والے ارکان کا گھیراؤ کرتے ہوئے ایوان میں داخلے سے روک دیا۔

باغی رکن میاں جلیل شرقپوری کی پنجاب اسمبلی آمد پر ن لیگ اراکین اور کارکنوں نے احتجاجاً میاں جلیل شرقپوری کے سر پر لوٹا رکھ دیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں