ملک کا روشن مستقبل جماعت اسلامی سے وابستہ ہے، سراج الحق
The news is by your side.

Advertisement

ملک کا روشن مستقبل جماعت اسلامی سے وابستہ ہے، سراج الحق

پشاور: امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ سیاسی جماعتوں نے عوام کو سبز باغ دکھاکر گمراہ کیا ہے لیکن اب یقین سے کہہ سکتا ہوں کہ ملک کا مستقبل جماعت اسلامی ہے۔

وہ پشاور میں ایک بڑے اجتماع سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ جماعت اسلامی نے کرپشن فری مہم شروع کی ہے جس میں ہمارا نعرہ یہی ہے کہ سب کا احتساب ہونا چاہیئے اور یہ احتساب بلا امتیاز، غیر سیاسی اور سخت ہونا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم نے پاناما لیکس پر تین بار قوم کے سامنے تقریر کی اور ہر بار خود کو احتساب کے لیے پیش کرنے کا اعلان کیا اس لیے اب وزیراعظم نواز شریف کی اخلاقی ذمہ داری بنتی ہے کہ وہ اپنے اوپر لگے ہر الزامات کا جواب دیں اور قوم سے کیا گیا وعدہ پورا کریں۔

امیر جماعت اسلامی نے وزیراعظم نواز شریف کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ملک تو ترقی نہیں کر رہا لیکن آپ کی پراپرٹی اور بینک اکاؤنٹس میں روز بہ روز اضافہ کیسے ہورہا ہے؟ یہ ایسا سوال ہے جس کا جواب آپ کو دینا ہوگا اور عدالت کا سامنا کرنا ہوگا۔

سراج الحق کا مزید کہنا تھا کہ وزیراعظم کی جانب سے عدالت میں جواب جمع کروایا گیا ہے کہ اہل خانہ نے ایک دوسرے کو 52 کروڑ کے تحائف دیئے میں حیران ہوں کہ حلال کمائی سے کوئی باپ اپنے بیٹے کو یا بیٹا اپنے باپ کو اتنے مہنگے تحائف بھی دے سکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں