The news is by your side.

Advertisement

"بے بنیاد الزامات ‘پی ایس ایل’ کو نقصان نہیں پہنچاسکتے”

اسلام آباد: حکمران جماعت کے سینیٹر فیصل جاوید آسٹریلوی کرکٹر جمز فالکنر کے روئیے پر میدان میں آگئے اور اہم پیغام جاری کردیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں فیصل جاوید نے کہا کہ اب انٹرنیشنل کرکٹ پوری طرح سے پاکستان میں بحال ہے، کسی کے بےبنیاد الزامات پی ایس ایل کو نقصان نہیں پہنچا سکتے، الحمدللہ پی ایس ایل ایک بہت بڑابرانڈ بن گیا ہے۔

سینیٹر نے کہا کہ وزیراعظم نے3 سال پہلےفیصلہ کیا تھا کہ تمام میچزپاکستان میں ہونگے، فیصلہ کامیابی کی ضمانت بنا، آج شائقین کرکٹ کی میدانوں میں بھرپور شرکت اس بات کا ثبوت ہے، جذبےسےسرشار دیوانے پی ایس ایل کی کامیابی کی ضمانت ہیں، کرکٹ کااصل لطف ہی شائقین کےساتھ ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ روز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے آسٹریلوی کھلاڑی جیمز فالکنر نے پاکستان کرکٹ بورڈ اور پاکستان سپر لیگ کی انتظامیہ پر معاہدے کی پاسداری نہ کرنے کا الزام لگایا اور لیگ سے دستبردار ہوتے ہوئے وطن روانہ ہوگئے تھے۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ فالکنر نے لاہور میں ہوٹل پراپرٹی کو بھی نقصان پہنچایا اور اس وقت وہ نشے کی حالت میں تھے جبکہ ہوٹل میں نقصان کا ازالہ چیک آؤٹ کے وقت پی سی بی نے کیا۔

ذرائع کے مطابق جیمز فالکنر نے امیگریشن حکام سے بھی بدتمیزی کی تھی جس کے بعد معاملے کو اعلیٰ حکام کے نوٹس میں لایا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں