The news is by your side.

کرونا وائرس سے مرنے والے 20 سال سے کم عمر کے افراد سے متعلق نیا انکشاف

ٹوکیو: جاپان میں صحت کے ماہرین نے نیا انکشاف کیا ہے کہ کرونا وائرس سے مرنے والے 20 سال سے کم عمر کے افراد کی نصف تعداد دیرینہ بیماریوں میں مبتلا نہیں تھی۔

تفصیلات کے مطابق جاپان کے قومی انسٹیٹیوٹ برائے متعدی امراض نے رواں سال جنوری سے اگست کے درمیان انتقال کرنے والے 29 نوجوان افراد کے ریکارڈ کا باریک بینی سے جائزہ لیا ہے۔

انسٹیٹیوٹ کے محققین نے دیکھا کہ کرونا وائرس سے مرنے والے 20 سال سے کم عمر افراد کی نصف کے قریب تعداد کو صحت کا کوئی دیرینہ مسٔلہ لاحق نہیں تھا۔

عمر کے لحاظ سے 8 افراد کی عمر 12 ماہ سے کم تھی اور 6 افراد کی عمر ایک سے چار سال کے درمیان تھی۔ 12 دیگر افراد کی عمریں پانچ سے گیارہ سال اور 3 کی عمریں بارہ سے انیس سال تک تھیں۔

ان افراد میں 15 یعنی تقریباً نصف افراد کو کوئی دیرینہ بیماری لاحق نہ تھی، جب کہ ویکسین لگوانے کے اہل 15 میں سے 2 افراد دو بار ویکسین کا ٹیکہ لگوا چکے تھے۔

ماہرین نے بتایا کہ طبی اداروں میں داخل ہوتے وقت ان میں 79 فی صد افراد بخار میں مبتلا تھے، 52 فی صد نے متلی اور الٹی آنے کی شکایت کی اور 45 فی صد دماغ متاثر ہونے کی وجہ سے نیم بے ہوشی کی حالت میں تھے۔

کسی دیرینہ بیماری میں مبتلا نہ ہونے والوں میں دماغ متاثر ہونے سے نیم بے ہوشی طاری ہونے، الٹی آنے اور تشنج کی علامات سب سے زیادہ پائی گئیں۔

محققین کے مطابق 26 افراد میں سے 73 فی صد تکلیف شروع ہونے کے بعد ایک ہفتے سے کم وقت میں انتقال کر گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں