جیت کی خوشی، جاپانی شائقین نے پورے اسٹیڈیم کی صفائی کردی Japanese fans
The news is by your side.

Advertisement

جیت کی خوشی، جاپانی شائقین نے پورے اسٹیڈیم کی صفائی کردی

ماسکو: فٹبال ورلؑڈ کپ کے میچ میں جاپان نے کولمبیا کو شکست دی تو جاپانی شائقین کی خوشی کی انتہا نہ رہی اور انہوں نے پورے اسٹیڈیم کی صفائی کردی۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ کپ میں کسی بھی میچ کے بعد اسٹینڈز میں کوڑا، بوتلیں اور کھانے کی چیزوں کے خالی پیکٹ پڑے ملتے ہیں، گزشتہ رات جاپان کے شائقین کی خوشی دیدنی تھی ان کی ٹیم نے کولمبیا کو 2-1 سے شکست دی تو شائقین نے پورے اسٹیڈیم کی صفائی کردی۔

بڑے بڑے کچرے کے تھیلے تھامے جاپانیوں نے ہر نشست کو صاف کیا اور جب وہ اسٹیڈیم سے باہر نکلے تو اسٹینڈز ایسا منظر پیش کررہے تھے جیسے وہاں کوئی بیٹھا ہی نہیں تھا۔

جاپان کے صحافی اسکاٹ میکنٹائر کے مطابق یہ نفاست صرف فٹبال کے لیے ہی نہیں ہے، صفائی جاپانی ثقافت کا کلیدی حصہ ہے، وہ اس وقت ورلڈ کپ کے لیے روس میں موجود ہیں اور جاپانی شائقین کی اس صفت سے بخوبی واقف ہیں۔

جاپانی شائقین کی دیکھا دیکھی سینیگال کے شائقین بھی پیچھے نہ رہے اور ورلڈ کپ میں ان کی ٹیم کے میچ کے بعد وہ بھی گراؤنڈ کی صفائی میں مگن نظر آئے۔

اسٹیڈیم صاف کرنے کی روایت جاپان نے ہی ڈالی اور یہ ان کی وجہ شہرت بن گئی ہے یہ رویہ ابھی بھی کچھ ممالک کے لوگوں کے لیے حیران کن ہے تاہم سوشل میڈیا پر جاپانی صفائی مہم کی ویڈیو وائرل ہوچکی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں