The news is by your side.

Advertisement

پولیس نے آٹھ سال بعد ’ننجا ‘ نامی چھلاوہ پکڑلیا

ٹوکیو: جاپانی پولیس کی کئی سالوں کی محنت رنگ لے آئی اور بالاآخر پولیس نے آٹھ سال کی جدوجہد کے بعد چوریاں کرنے والے شخص کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق جاپان میں ننجا کے نام سے جانے والے چور کو پولیس آٹھ سال کی کوششوں کے بعد گرفتار کرنے میں کامیاب ہوگئی تاہم انہیں یہ جان کر حیرانی ہوئی کہ اس کی عمر 74 سال ہے۔

ننجا کا بھیس بدل کر آٹھ سال سے چوریاں کرنے والےاس شخص نے پولیس کو بھی چکرا کررکھ دیا تھا۔ پولیس کا ماننا تھا کہ یہ چوریاں کوئی نوجوان شخص کررہا ہے۔

جاپانی پولیس کا کہنا ہے کہ رواں سال جولائی میں پولیس کو پہلی کامیابی اس وقت ملی جب اس شخص کو سیکورٹی کیمرے میں ڈھکے چہرے کے ساتھ دیکھا گیا جس کے بعد سے اس کی گرفتاری کے لیے کوششیں تیزکردی گئی تھیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ گرفتار چور اب تک 250 چوریاں کرچکا ہے جن کی مالیت 2 لاکھ 60 ہزار ڈالر ہے۔ پولیس نے مزید بتایا کہ یہ شخص رات میں وارداتیں کرتا تھا۔

گرفتاری کے بعد اس شخص نے کہا کہ اگر میں جوان ہوتا تو پکڑا نہ جاتا، چوریاں کرنا چھوڑ رہا ہوں کیونکہ میں اب بوڑھا ہوگیا ہوں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں