site
stats
اہم ترین

ملک بھرمیں جشن میلاد النبیﷺمذہبی جوش وجذبےسےمنایاجارہا ہے

کراچی :ملک بھرمیں جشن عیدمیلاد النبیﷺ پورےمذہبی جوش وجذبےاورعقیدت واحترام سےمنایاجارہا ہے۔

تفصیلات کےمطابق محسن انسانیت محبوب خدا آقائےدوجہاں حضرت محمد مصطفیٰﷺکی ولادت باسعادت کی مناسبت سے جشن میلاد النبیﷺآج عقیدت واحترام کے ساتھ منایا جارہا ہے۔

ملک بھر میں جشن عید میلادالنبیﷺ کے سلسلے میں عاشقان رسول ﷺ نے اپنے گھروں کو خوبصورت برقی قمقموں سے سجا رکھا ہے۔

وفاقی دارالحکومت اسلام آبادمیں پارلیمنٹ ہاؤس،وزیراعظم ہاؤس،ایوان صدر سمیت سرکاری وغیرسرکاری عمارتوں کو بھی خوبصورتی سے سجایاگیا ہے۔

جشن عید میلاد النبی ﷺ کے موقع پر پاک فوج کی جانب سے وفاقی دارالحکومت سمیت صوبائی دارالحکومتوں میں توپوں کی سلامی سے دن کا آغاز کیا گیا۔

وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں عیدمیلادالنبیﷺپراسپورٹس کمپلیکس میں31 توپوں کی سلامی سے دن کا آغاز کیا گیا۔

صوبائی دارالحکومت لاہور کےمحفوظ شہیدگیریژن میں پاک فوج کی جانب سے21 توپوں کی سلامی دی گئی،جوانوں کےاللہ اکبر اور پاکستان زندہ بادکےنعروں سے فضا گونج اٹھی۔

بارہ ربیع الاول کے موقع پرپشاور کے کرنل شیر خان اسٹیڈیم میں پاک فوج کی جانب سے21 توپوں کی سلامی پیش کی گئی۔

صوبائی دارالحکومت کراچی،کوئٹہ اورگلگت میں بھی21،21 توپوں کی سلامی پیش کرکے عید میلاد النبیﷺکےدن کا آغاز کیا گیا۔

عید میلاالنبیﷺ کے دن نماز فجر میں ملک کی سلامتی،خوشحالی اورامت مسلمہ کےاتحاد کےلیےخصوصی دعائیں کی گئیں جبکہ آج ملک کے تمام چھوٹے،بڑے شہروں میں جلوس نکالے جائیں گے۔

عاشقان رسولﷺ لاکھوں کی تعداد میں عید میلاالنبیﷺ کے جلوسوں میں شرکت کرکے آقائے دوجہاں محمد مصطفیٰﷺعقیدت ومحبت کا اظہار کریں گے۔

جما عت اہلسنّت پاکستان کراچی کےامیر علامہ شاہ عبدالحق قادری کا کہناہےکہ نبی کریمﷺ کی ولا دت کا جشن منانا ایمان کی دلیل ہے۔

انہوں نے کہا کہ فرزندان اسلام مذہبی جوش و جذبے کے ساتھ میلا د النبی کے جلوس اور محافل میں شر کت کرکے پیارے مصطفیٰﷺ سے والہا نہ عقیدت کا بھر پور اظہار کریں۔

کراچی میں 12ربیع الاول کامرکزی جلوس آج دوپہر3بجےنیو میمن مسجد بولٹن مارکیٹ سے براستہ ایم اے جناح روڈ علامہ شاہ عبد الحق قادری ،علامہ کو کب نو رانی اوکا ڑوی ودیگر علماء کی قیادت میں نشتر پارک کے لیے روانہ ہوگا۔

جلسہ عید میلاد النبیﷺ شام 5بجے نشتر پارک میں ہو گا جبکہ جشن میلاد مصطفیٰﷺ کو شایان شان طور پرمنانے کی تیاریاں زوروشور سے کی گئیں ہیں۔

واضح رہےکراچی میں 12ربیع الاول کا مرکزی جلوس کاآغاز دوبپر 3بجے نیو میمن مسجد بولٹن مارکیٹ سے ہوگا اور جلوس ایم اے جناح روڈ سےہوتا ہوا اپنی منزل نشترپارک پر اختتام پذیز ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top