site
stats
اے آر وائی خصوصی

فلم ’’جوانی پھر نہیں آنی‘‘ عیدالاضحیٰ پر ریلیز کی جائے گی

کراچی : اے آر وائی فلمز اور سکس سگما کی مشترکہ پیشکش فلم جوانی پھر نہیں آنی عیدالاضحیٰ پر نمائش کیلئے پیش کی جائے گی،مذکورہ فلم کے ڈائریکٹر ندیم بیگ ہیں۔

1

فلم کے پروڈیوسرز میں سلمان اقبال، جرجیس سیجا ، شہزاد ناسب اور ہمایوں سعید بھی شامل ہیں۔ تفصیلات کے مطابق ایکشن، ڈرامہ، افراتفری، مذاق مستی اور رومانس سے بھرپور فلم جوانی پھر نہیں آنی کی کہانی ان چار دوستوں کے گرد گھومتی ہے جو اپنی شادی شدہ زندگی سے پریشان ہیں اور اپنی مہ داریوں سے نالاں ہوکر دباؤ کا شکار ہیں۔

2

یہ چاروں دوست اپنی زندگی کا بھرپور لطف اٹھانے کیلئےبنکاک کا رخ کرتے ہیں،   فلم کے اداکاروں میں ہمایوں سعید، حمزہ علی عباسی، احمد علی بٹ، واسع چودھری، جاوید شیخ، اسماعیل تارا، بشری انصاری، سوہائے علی ابڑو، مہوش حیات، عائشہ خان، ثروت گیلانی اور عظمی خان اور دیگر شامل ہیں۔

3

فلم کا پہلا پریمیئر انیس ستمبر کولاہور اور دوسرا بیس ستمبر کوکراچی میں  منعقد ہوا، اس موقع پر صدراے آر وائی نیٹ ورک سلمان اقبال، بھارتی فلم سازمہیش بھٹ اورفلم کی کاسٹ سمیت لالی ووڈ کی اہم شخصیات نے شرکت کی۔

اس کے علاوہ فلم کا تیسرا پریمئیر دبئی میں منعقد ہوا جس میں شوبز سے تعلق رکھنے والی نمایاں شخصیات نے شرکت کی،۔

فلم اے آر وآئی میڈ ان پاکستان کمپین کے تحت عید الاضحیٰ پر پاکستان سمیت امریکا، انگلینڈ، انڈیا، افریقہ اور آسٹریلیا میں ریلیز کی جائیگی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top