جاوید میانداد کے تاریخی چھکے کو اکتیس برس بیت گئے -
The news is by your side.

Advertisement

جاوید میانداد کے تاریخی چھکے کو اکتیس برس بیت گئے

کراچی : شارجہ میں بھارت کے خلاف جاوید میانداد کے تاریخی اور لازوال چھکے کو آج اکتیس سال بیت گئے۔ پاکستان کرکٹ کا وہ تاریخی لمحہ کرکٹ شائقین کے ذہنوں میں آج بھی تازہ ہے۔

اٹھارہ اپریل 1986 کا دن بھارتیوں کیلئے دل دہلا دینے والا دن تھا کہ جب جاوید میانداد نے ان کی فتح کو شکست کی دھول چٹا دی۔ شارجہ کا اسٹیڈیم اور دوسری طرف پاکستان کا روائتی حریف بھارت تھا۔

پاکستان اور بھارت کے خلاف شارجہ کے میدان میں آسٹریلیشیا کپ کے فائنل میں پاکستان 246 رنز کے بھارتی ہدف کا تعاقب کررہا تھا، یہ اس وقت شارجہ میں کسی بھی ٹیم کا بنایا گیا سب سے بڑا مجموعہ تھا۔

 

اُس یادگارمیچ کے آخری اوور کے لمحات کی ویڈیو قارئین کی نذر

اس ہدف تعاقب میں پاکستان جاوید میانداد کی لازوال سنچری کی بدولت اس مقام تک پہنچا کہ آخری اوور کی آخری گیند پر 4 رنز کی ضرورت تھی۔

مزید پڑھیں : جاوید میانداد کے تاریخی چھکے کی گونج 

گراؤنڈ شائقین سے بھرا ہوا تھا، دوکھلاڑیوں پر سب کی نظریں لگی ہوئی تھیں، جاوید میانداد نے بھارت کے فاسٹ بولر چیتن شرما کو چھکا لگا دیا۔ جس کے بعد اسٹیڈیم کے بھارتی انکلوژر میں سناٹا چھا گیا، جبکہ پاکستانیوں کے انکلوژر میں جشن کا سماں ہوگیا۔

 مزید پڑھیں : اظہرمحمود نے میانداد کی یاد تازہ کردی

جاوید میانداد نے پاکستان کو اپنے چھکے کی بدولت فاتح بنادیا۔ جاوید میانداد کا وہ ناقابل فراموش چھکا آج بھی بھارت کو بہت درد دیتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں