The news is by your side.

احمقانہ فلم: جیا بچن کا شاہ رخ کی فلم پر تبصرہ

ماضی کی معروف بالی ووڈ اداکارہ جیا بچن نے کنگ شاہ رخ خان کی فلم ہیپی نیو ایئر کو احمقانہ فلم قرار دے دیا، تاہم شاہ رخ خان نے نہایت خوش دلی سے ان کے اس تبصرے کو قبول کیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ممبئی میں ہونے والے ایک ادبی فیسٹیول میں موجودہ فلموں کے حوالے سے ایک مباحثہ ہوا جس میں جیا بچن بھی مدعو تھیں۔ رپورٹرز کو اکثر جھاڑ پلانے اور معمولی باتوں پر بدمزاجی کا مظاہرہ کرنے والی جیا اس موقع پر بھی ایک متنازعہ بات کہہ گئیں۔

جیا نے کہا کہ سنہ 2014 میں ریلیز ہونے والی فلم ہیپی نیو ایئر، جس میں شاہ رخ خان نے مرکزی کردار ادا کیا تھا، انہوں نے اپنے بیٹے ابھیشک بچن کی وجہ سے دیکھی۔

غالباً جیا کو وہ فلم ذرا بھی پسند نہیں آئی لہٰذا انہوں نے اسے احمقانہ فلم قرار دیا۔

جیا کا کہنا تھا کہ فلم دیکھنے کے بعد وہ شاہ رخ خان کے پاس گئیں اور کہا کہ اگر وہ کیمرے کے سامنے اس طرح کی اوٹ پٹانگ حرکتیں کر سکتے ہیں تو یقیناً وہ بہت بڑے اداکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ خود کبھی کیمرے کے سامنے اس طرح کی حرکتیں نہیں کرسکتیں، آج کل جس طرح کی فلمیں بن رہی ہیں وہ ان کا حصہ نہیں بن سکتیں اسی وجہ سے انہوں نے فلموں میں کام کرنا چھوڑ دیا ہے۔

مباحثے کے دوران جیا نے کہا کہ شاہ رخ خان ان کا تبصرہ سن کر ذرا بھی ناراض نہیں ہوئے، انہوں نے نہایت خوشدلی سے مسکرا کر کہا، جیا آنٹی، یہ یقیناً ایک احمقانہ فلم ہوگی لیکن امر اکبر انتھونی سے زیادہ نہیں۔

ایک بھارتی ویب سائٹ کا دعویٰ ہے کہ جیا بچن کے اس تبصرے کے بعد امیتابھ بچن، ابھیشک بچن اور ایشوریا رائے نے شاہ رخ خان سے رابطہ کیا اور ان سے جیا کے اس تبصرے پر معذرت کی، تاہم بھارتی ویب سائٹ کے اس مضمون کو شاہ رخ نے بے بنیاد اور گھٹیا قرار دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں