site
stats
پاکستان

ماہ رمضان میں ’جیتو پاکستان‘ کی سب سے بلند ریٹنگ

کراچی: پاکستان کے سب سے بڑے گیم شو ’جیتو پاکستان‘ نے ریٹنگ کی دوڑ میں ایک بار پھر سب کو پیچھے چھوڑ دیا۔ ’جیتو پاکستان‘ پاکستان کے کسی بھی چینل کی سلاٹ ریٹنگز میں سب سے اوپر آگیا۔

پاکستان کا مقبول ترین گیم شو ’جیتو پاکستان‘ اپنی مقبولیت کی بلندیوں پر ہے اور یکم رمضان سے 6 رمضان کے دوران اس شو نے ریٹنگ کے تمام ریکارڈ توڑتے ہوئے 20.1 ریٹنگ حاصل کر کے تمام پروگرامز کو مات دے دی۔

پروگرام کی مقبولیت کے پیچھے اس کے میزبان فہد مصطفیٰ کے بے ساختہ انداز کا کردار بھی ہے جو اس وقت پاکستان کے سب سے مقبول اور پسندیدہ اداکار بھی ہیں۔

پاک بھارت میچ کے دوران اس شو کو حاصل ہونے والی ریٹنگ نے اسپورٹس چینلز کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔

ریٹنگز جاری ہونے کے بعد اے آر وائی نیٹ ورک کے سربراہ سلمان اقبال نے فہد مصطفیٰ، اے آر وائی اور جیتو پاکستان کی پوری ٹیم کا شکریہ ادا کیا جن کی انتھک محنت نے جیتو پاکستان کو ملک کا سب سے پسندیدہ شو بنا دیا۔

شو کی ریٹنگ کے بعد کئی معروف شخصیات اور فنکاروں نے فہد مصفطیٰ اور سلمان اقبال کو مبارک باد دی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top