The news is by your side.

Advertisement

امریکی کامیڈین جیرمی میکیلن کو پاکستان بھا گیا

کراچی: امریکی کامیڈین جیرمی میکیلن پاکستان کی خوبصورتی اور عوام کی مہمان نواز کے گرویدہ ہوگئے، انہوں نے پاکستان سے محبت کا اظہار کرتے ہوئے پاکستانی شہریت بھی مانگ لی۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’باخبر سویرا‘ میں گفتگو کرتے ہوئے امریکی کامیڈین جیرمی میکیلن نے کہا کہ پاکستانی ہر وقت گرمی گرمی کرتے ہیں میں یہ لفظ سن کر پریشان ہوگیا تھا، اگست میں جب آیا تھا تو کسی سے کہتے سنا گرمی میں انہیں یہ کہتے سنتا تھا اور انہیں بتاتا تھا یہ اصل میں ’جیرمی‘ ہے۔

جیرمی میکیلن نے پاکستانی مشہور بریانی کھائی اور آم بھی شوق سے کھاتے ہوئے نطر آئے۔

انہوں نے کہا کہ وہ پاکستانیوں کے لیے ایک چیز باہر سے ضرور لانا چاہیں گے وہ ہے گھڑی کیونکہ پاکستانی پابندی وقت کا خیال رکھ سکیں۔

جیرمی میکیلن نے کہا کہ میں صبح ناشتے کے بعد جب دوپہر کے کھانے میں کسی کا انتظار کررہا ہوتا ہوں تو وہ شخص شام کو 6 بجے آتا ہے اور میرا بھوک سے برا حال ہورہا ہوتا ہے۔

باخبر سویرا کے میزبان شفاعت اور مدیحہ نقوی نے جیرمی کو پنجابی لفظ ’کُرل‘ کا مطلب بھی سمجھایا۔

ایک سوال کے جواب میں جرمی میکلین نے کہا کہ پاکستانی بہت مہمان نواز ہیں اور پاکستانیوں کو چائے یا فوڈ آفر کرو تو کھاتے نہیں ہیں بلکہ منع کردیتے ہیں۔

جیرمی میکیلن پاکستان سے خاص محبت رکھتے ہیں جس کا اظہار وہ سوشل میڈیا پر بھی کرتے ہیں جبکہ پاکستانی صارفین کی بڑی تعداد انہیں فالو کرتی ہے۔

انہوں نے 2017 میں پاکستان کا یوم آزادی بھی منایا تھا جسے پاکستانی نوجوانوں کی جانب سے سراہا گیا تھا، اب جیرمی پاکستانی شہریت بھی حاصل کرنے کے خواہش مند ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں