The news is by your side.

Advertisement

یہودی آباد کاروں کی شر انگیزی، مسجد ابراہیمی کے دروازے کے پاس بم نصب کر دیا

الخلیل: یہودی آباد کاروں نے نئی شر انگیزی کرتے ہوئے مسجد ابراہیمی پر دھاوا بول دیا اور مسجد کے داخلی راستے کے باہر بم نصب کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق یہودی آباد کاروں کی شر انگیزی کا سلسلہ جاری ہے، آباد کاروں نے الخلیل میں مسجد ابراہیمی کے داخلی راستے کے قریب اور ایک سکول کے باہر بم نصب کر دیے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق دسیوں یہودی آباد کاروں نے مسجد ابراہیمی پر دھاوا بولا اور مسجد کے داخلی راستے کے باہر بم نصب کر دیا، تاہم فلسطینی شہریوں کی نشان دہی پر مسجد کے قریب سے بم بر آمد کر لیا گیا۔

ادھرغرب اردن کے جنوبی شہر الخلیل میں ایک اسکول کے باہر بھی یہودی آباد کاروں نے بم نصب کر دیا، تاہم بم پھٹنے سے قبل ہی ناکارہ بنا دیا گیا اور دہشت گردی کی خطرناک سازش نا کام ہو گئی۔

یہ بھی پڑھیں:  اسرائیل کے ساتھ تعاون کرنے والے ممالک کو بے نقاب کیا جائے، فلسطین کا مطالبہ

خیال رہے کہ آج فلسطین کے علاقے غزہ میں حق واپسی اور ناکہ بندی کے خاتمے کے لیے بنائی گئی فلسطینی قومی اتھارٹی نے عرب لیگ اور اسلامی تعاون تنظیم سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ اسرائیل سے تعلقات کی روک تھام کے لیے فوری اجلاس بلائیں اور صہیونی دشمن کے ساتھ تعاون کرنے والے ممالک کو بے نقاب کریں۔

اتھارٹی کی طرف سے عالم اسلام اور عرب ممالک سے یہ مطالبہ سامنے آیا ہے کہ وہ اپنے دارالحکومتوں کے دروازے اسرائیل کے لیے نہ کھولیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں