The news is by your side.

Advertisement

دل خراش واقعہ: ماں کے ہاتھوں اپنی ہی 3 بچیاں قتل

جہلم: گھریلو حالات سے دلبرداشتہ ماں نے انتہائی قدم اٹھاتے ہوئے اپنے ہاتھوں سے ہی اپنی کائنات اجاڑ ڈالی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پنجاب کے ضلع جہلم میں دل دہلا دینے والے واقعے نے ہر آنکھ کو اشکبار کردیا ہے، جہلم کے نواحی گاؤں ہرن پور میں ماں نے اپنے ہاتھوں سے اپنی ہی تین بچیوں کو قتل کرتے ہوئے موت کے گھاٹ اتاردیا ہے۔

پولیس کے مطابق بچیوں کی عمریں 2، 3 اور 5 سال ہیں، بچیوں کو قتل کرنے کے بعد ماں بے بھی خودکشی کی کوشش کی، خاتون کو تشویشناک حالت میں اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کم عمر طالب علموں نے سنسنی خیز ٹک ٹاک بنانے کیلئے شہری کو قتل کردیا، ویڈیو دیکھیں

دل خراش واقعے کی خبر جب بچیوں کے والد کو دی گئی تو وہ صدمے سے بے ہوش ہوگیا، کمسن بچیوں کے اندوہناک قتل پر علاقے میں سخت خوف وہراس پھیل گیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ گھریلو حالات سے دلبرداشتہ ماں نے یہ انتہائی قدم اٹھایا، واقعے کی مزید تفصیلات جاننے کی کوشش کررہے ہیں۔

ادھر ہرن پور میں تین بچیوں کےقتل کی لرزہ خیز واردات پر ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر جہلم راناطاہر رحمان خان نے نوٹس لیا ہے اور ڈی ایس پی سے فوری رپورٹ طلب کرلی ہے، واقعے کے محرکات جاننے کے لئے پولیس کی بھاری نفری جائے حادثے پر موجود ہے۔

ڈی ایس پی سلیم خٹک نے واقعے سے متعلق بتایا کہ خاتون کا اپنے شوہر سے رات گئے جھگڑا ہوا تھا، جھگڑے کے بعد خاتون گھر سےباہر جانا چاہتی تھی تاہم رشتے داروں نےصلح کراتے ہوئے معاملہ رفع دفع کرایا۔

ڈی ایس پی کے مطابق خاتون کا شوہر صبح 6 بجے اپنی والدہ کے گھر گیا اور وہیں سے کام پر چلاگیا، شوہر کے جانے کے بعد کمرے کا دروازہ بند کرکےبچیوں کو تیز دھار آلے سے قتل کیا، خاتون نے اپنے آپ کو زخمی کرنے کے بعد آگ بھی لگائی، خاتون کے دیور نے دروازہ توڑ کر ریسکیو 1122 کو اطلاع دی۔

ڈی ایس پی نے مزید بتایا کہ خاتون گھریلو حالات سے تنگ تھی جس کی بنا پر انتہائی قدم اٹھایا، خاتون کی حالت سنبھل چکی ہے ،بیان دینے کے قابل ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں