The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ غیر آئینی صدر ہیں، سابق صدر جمی کارٹر

ٹرمپ نے رد عمل دیتے ہوئے کہا جمی کارٹر کو انہی کی جماعت نے ردی کی ٹوکری میں پھینک دیا

واشنگٹن : سابق امریکی صدر جمی کارٹر نے موجودہ صدرڈونلڈ ٹرمپ کی حکومت کوغیرآئینی قرار دیا ہے جس پر صدر ٹرمپ نے سخت رد عمل کا اظہارکرتے ہوئے جمی کارٹر کو ردی کی ٹوکری میں پھینکا ہوا صدر قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق صحافیوں سے بات کرتے ہوئے صدر ٹرمپ نے کہا ان کودیکھو وہ (جمی کارٹر) ایک خوش گوار انسان تھے مگران کی صدارت ایک مصیبت تھی، جمی کارٹر ڈیموکریٹس ہیں اور ڈیموکریٹس ہی کے وفادار ہیں اوریہ ان کے لیے بحث کا مثالی پوائنٹ ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے سابق صدر کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ‘مجھے یقین ہے کہ جس حقیقت کو سب مانتے ہیں آپ بھی اس کا ادراک رکھتے ہیں، میں روس کی وجہ سے صدر نہیں بنا اورنہ ہی میری کامیابی میں کسی اور شخص کا ہاتھ ہے۔

صدر ٹرمپ نے کہا کہ میں نے 2016ءکے انتخابات میں اس لیے کامیابی حاصل کی کیونکہ میں نے اپنی حریف ہیلری کلنٹن سےزیادہ محنت کی تھی۔

امریکی صدر ٹرمپ نےتنزیہ جملے ادا کرتے ہوئے کہا کہ ’ میں جمی کارٹر کے حوالے سے بہت مایوس ہوا، ان کی جماعت نے انہیں ردی کی ٹوکری میں پھینک دیا تھا‘۔

صدر ٹرمپ نے کہا کہ جمی کارٹر کو اس کی اپنی جماعت نے ٹھکرا دیا، میں جانتا ہوں کے سب یہی کہتے تھے کہ جمی کارٹر اچھا صدر ثابت نہیں ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں