The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں گریڈ ایک سے چار تک ملازمتوں پر پابندی ختم، سستی روٹی اتھارٹی کا خاتمہ

لاہور : پنجاب میں گریڈ ایک سے چار تک کی ملازمتوں پر عائد پابندی ختم کردی گئی، سستی روٹی اتھارٹی کا خاتمہ اور ٹریفک لائسنس فیس میں کمی کے ساتھ جرمانے بڑھانے کی منظوری دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق حکومت پنجاب نے صوبے کے بیروزگار نوجوانوں کو خوشخبری سنادی، گریڈ ایک سے چار کی ملازمتوں پر پابندی ختم کردی گئی، صوبائی فنانس کمیشن قائم، سستی روٹی اتھارٹی ختم، کابینہ نے ٹریفک لائسنس فیس میں کمی اور جرمانے بڑھانے کی منظوری دے دی۔

وزیر اعلی پنجاب عثمان بزدار کی زیر صدارت پنجاب کابینہ کے اجلاس میں 24 نکاتی ایجنڈے کی منظوری دے دی گئی، کابینہ نے صوبائی فنانس کمیشن کی منظوری دی جس کے سربراہ وزیر خزانہ ہوں گے۔

کابینہ نے سستی روٹی اتھارٹی بند اور اسپیشل آڈٹ کی اجازت بھی دے دی۔ اس کے علاوہ بزدار سرکار نے پنجاب کے بے روزگار نوجوانوں کو سرکاری ملازمتوں کے حوالے سے بھی بڑی خوشخبری سنا دی۔

اس سلسلے میں گریڈ ایک سے چار تک کی ملازمتوں سے پابندی ہٹانے کا فیصلہ کیا گیا، پنجاب کابینہ نے ٹریفک لائسنس کی فیس کم جبکہ ٹریفک خلاف ورزیوں کے جرمانے بڑھانے کی منظوری بھی دی۔

پنجاب کابینہ نے بارڈر ملٹری رولز میں ترامیم اور راولپنڈی یونیورسٹی آف ٹیکنالوجی کے قیام کی منظوری دی، کابینہ میں ڈینگی وبا کا معاملہ بھی زیر غور رہا۔

ڈینگی کے حوالے سے وزیراعلی پنجاب نے وزراء کو کھلی کچہریاں لگانے اور رپورٹس وزیراعلی سیکرٹریٹ میں جمع کروانے کی ہدایات دیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں