The news is by your side.

Advertisement

جنرل زبیر محمود حیات کی زیرِ صدارت جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کا اجلاس

راولپنڈی: چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیر محمود حیات کی زیرِ صدارت کمیٹی کا اجلاس منعقد ہوا جس میں تینوں مسلح افواج کے سربراہان نے شرکت کی۔

تفصیلات کے مطابق جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کے اجلاس میں وزارتِ دفاع اور دفاعی پیداوار کے حکام نے بھی شرکت کی، اجلاس میں دہشت گردی کے خاتمے کے عزم کا اعادہ کیا گیا۔

کمیٹی کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق اجلاس میں علاقائی سیکورٹی کی صورت حال کے حوالے سے غور و خوض کیا گیا، پاک افغان بارڈر پر باڑ لگانے کا معاملہ بھی زیرِ غور آیا۔

جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کو ملک کی مسلح افواج کی روایتی اورغیر روایتی صلاحیتوں پر بھی بریفنگ دی گئی، مسلح افواج کی صلاحیتوں پر اطمینان کا اظہار کیا گیا۔

کمیٹی میں دہشت گردی و انتہا پسندی کو جڑ سے خاتمے کے عزم کا ایک بار پھر اعادہ کیا گیا، شرکا نے عزم کیا کہ سی پیک منصوبے کی مکمل سیکورٹی یقینی بنائی جائے گی۔

آرمی چیف سے امریکی نائب وزیر خارجہ کی ملاقات، باہمی تعاون پر تبادلہ خیال


جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کے اس اہم اجلاس میں شرکا کی جانب سے مسلح افواج کی آپریشنل تیاریوں پر بھی مکمل اطمینان کا اظہار کیا گیا۔

کمیٹی نے اعلامیہ جاری کیا کہ دہشت گردی کے خاتمے کے لیے مسلح افواج کی قربانیاں قابل قدر ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں