The news is by your side.

Advertisement

سزا بھگتنے کے بعد کرکٹر شرجیل خان نے اسپاٹ فکسنگ پر معافی مانگ لی

لاہور: پی سی بی اور شرجیل خان کی جانب سے مشترکہ اعلامیہ جاری کیا گیا ہے جس کے مطابق کرکٹر شرجیل خان نے اسپاٹ فکسنگ پر معافی مانگ لی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی حکام اور کرکٹر شرجیل خان کے درمیان آج ملاقات ہوئی جس میں شرجیل خان کی کرکٹ میں واپسی کا روڈ میپ ترتیب دے دیا گیا۔

پی سی بی کے مطابق ری ہیب پروگرام کے تحت شرجیل خان کو اینٹی کرپشن کوڈ پر لیکچر لینا اور دینا ہوگا، شرجیل خان سوشل سروس کے طور پر یتیم خانے کا دورہ کرنا ہوگا۔

کرکٹر شرجیل خان کو قومی ٹیم کے کھلاڑیوں، اسٹاف کے ساتھ نشست رکھنی ہوگی۔

مستقبل میں ذمہ داری کا مظاہرہ کروں گا، شرجیل خان

کرکٹر شرجیل خان نے کہا ہے کہ پی سی بی، ٹیم، شائقین اور اہل خانہ سے غیرمشروط معافی مانگتا ہوں، میرے ایک غیرذمہ دارانہ عمل کے باعث انہیں شرمندگی ہوئی۔

شرجیل خان نے کہا کہ یقین دلاتا ہوں مستقبل میں ذمہ داری کا مظاہرہ کروں گا، قوائد کی خلاف ورزی وقتی فائدہ دیتی ہے مگر نتائج کیریئر پر اثرانداز ہوتے ہیں۔

پی سی بی کرپشن پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرے گا، ڈائریکٹر پی سی بی اینٹی کرپشن

ڈائریکٹر پی سی بی اینٹی کرپشن لیفٹیننٹ کرنل (ر) آصف محمود نے کہا ہے کہ شرجیل نے اپنے کیے پر شرمندگی، ندامت کا اظہار کیا ہے، پی سی بی کرپشن پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرے گا۔

شرجیل خان کے وکیل شیغان اعجاز کی میڈیا سے گفتگو

کرکٹر شرجیل خان کے وکیل شیغان اعجاز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی سی بی سیکیورٹی ویجی لینس ڈیپارٹمنٹ سے ملاقات ہوئی، شرجیل پی سی بی کے ری ہیب پروگرام پر عمل کریں گے۔

شیغان اعجاز نے کہا کہ ری ہیب پروگرام آج سے شروع ہوگیا ہے، ری ہیب پروگرام کے ساتھ کرکٹ بھی جاری رہے گی، پی سی بی کے پروگرام کی تمام شرائط پوری کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں