جولی کا کاروباری شخصیت سے شادی کا فیصلہ Jolie Four Time
The news is by your side.

Advertisement

انجلینا جولی چوتھی شادی کی خواہش مند

لندن: ہالی وود  کی معروف اداکارہ انجلینا جولی نے برطانوی کاروباری شخصیت سے شادی کا فیصلہ کرلیا، دونوں کے درمیان ملاقاتوں کا سلسلہ گزشتہ سال سے جاری ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق برطانوی اداکارہ انجلینا جولی نے اپنی بقیہ زندگی گزارنے کے لیے برطانوی بزنس مین سے ملاقاتوں کا سلسلہ شروع ہوچکا ہے کیونکہ اداکارہ چوتھی شادی کرنے کی خواہش مند ہیں۔

سابق شوہر بریڈ پٹ سے علیحدگی کے دنوں اور عدالتی جنگ کے دوران جولی نے برطانوی کاروباری شخصیت سے مراسم بڑھائے اور اُن سے ملاقاتوں کا سلسلہ شروع کیا، یہ سب انہوں نے بہت رازداری کے ساتھ کیا۔

پڑھیں: ماضی کو بھلا کر اپنی ازواجی زندگی بہتر بنانے کی خواہاں‌ ہوں‘ انجیلینا جولی 

بریڈ کو جب اس بات کا علم ہوا تو انہوں نے حیرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ’’مجھے جولی کو شادی کے لیے راضی کرنے میں 9 سال کا عرصہ لگا مگر میرے بچوں سے اجنبی شخص کی ملاقاتیں اچھی نہیں‘‘۔ جولی کے سابق شوہر نے جولی کے بڑھتے روابط پر تحفظ کا اظہار بھی کیا۔

یاد رہے انجلینا اور بریڈ پٹ کے درمیان 2005 میں بننے والی فلم ’’مسٹر اینڈ مسز اسمتھ‘‘ کی شوٹنگ کے دوران ذہنی ہم آہنگی کافی بڑھ گئی تھی جس کے بعد بریڈ نے اپنی پہلی بیوی جینیفر کو چھوڑ کر 2014 میں جولی سے دوسری شادی کرلی تھی جس کا خاتمہ گزشتہ سال ہوچکا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں