site
stats
انٹرٹینمںٹ

جسٹسن بیبر کا پاکستانی ہم شکل، تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

راولپنڈی: لوگوں کی شکلیں ایک دوسرے سے کس قدر ملتی ہیں اس بات کا پاکستانی نوجوان کو اُس وقت علم ہوا کہ جب اُس کے دوستوں نے بتایا کہ تمھاری شکل امریکی گلوکار جسٹس بیبر سے مماثلث رکھتی ہے۔

تفصیلات کے جسٹسن بیبر کے ہم شکل پاکستانی نوجوان کا نام عمر خلیل ہے جو راولپنڈی کا رہائشی ہے۔ نوجوان کا کہنا ہے کہ ’’میرے ایک دوست نے اس بات کا انکشاف کیا کہ میری شکل امریکی گلوکار سے بہت زیادہ ملتی ہے‘‘۔

انہوں نے بھارتی  ویب سائٹ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ’’ابتدائی طور پر دوست کے کہنے کے بعد میں نے جب جسٹن کی تصاویر دیکھیں تو مجھے علم ہوا کہ واقعی یہ حقیقت ہے، بعد ازاں اہل خانہ اور گھر والوں کو بھی اس بات کا علم ہوگیا‘‘۔

عمر خلیل کا کہنا ہے کہ جسٹن کی تصاویر سوشل میڈیا پر دیکھ کر میں نے اُسی کی طرح تصاویر بنوائیں اور اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر شیئر کردیں جو بہت تیزی سے وائرل ہوئیں اور لوگوں نے مجھے پاکستانی جسٹن کا لقب دیا۔

یاد رہے کہ کچھ دن قبل کراچی میں بھارتی کرکٹر ویرات کوہلی کے ہم شکل کو ایک ریستوران میں کام کرتے دیکھا گیا تھا، ایک صارف نے اُن کی ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کی جو بہت تیزی سے وائرل ہوئی۔

اس سے قبل رنویر سنگھ سے مشابہ پاکستانی نوجوان کی تصاویر بھی سوشل میڈیا کی زینت بنی تھیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top