The news is by your side.

Advertisement

کے الیکٹرک فوری طور ایوریج بل درست کرے: وزیر توانائی سندھ

کراچی: وزیر توانائی سندھ امتیاز شیخ نے کے الیکٹرک سے کہا ہے کہ ادارے کی جانب سے شہریوں کو جاری ہونے والے ایوریج بلوں کو فوری طور پر درست کیا جائے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق صوبائی وزیر امتیاز شیخ نے کے الیکٹرک کی جانب سے ایوریج بل جاری ہونے کے معاملے پر نوٹس لیتے ہوئے کہا ہے کہ ادارہ فوری طور پر یہ بل درست کرے، ایوریج بل پر کراچی کے عوام میں اشتعال پایا جا رہا ہے۔

وزیر توانائی کا کہنا تھا کہ بل کی عدم ادائیگی پر کے الیکٹرک صارف کی بجلی نہیں کاٹے گی، اس سلسلے میں وزیر اعلیٰ سندھ کی ہدایت پر سختی سے عمل کرایا جائے گا، سندھ حکومت عوام کو کسی صورت تنہا نہیں چھوڑے گی۔

انھوں نے کہا کہ کے الیکٹرک فوری طور ایوریج بل کو درست کرے اور میٹر ریڈنگ کی بنیاد پر بل جاری کیے جائیں، وزیر اعلیٰ سندھ نے صارفین کو 4000 روپے تک بل میں چھوٹ دینے کی ہدایت کی ہے، مارچ اور اپریل کے بل بھی یکمشت وصول نہیں کیے جائیں گے۔

2 دن بعد کے الیکٹرک کے خلاف لائحہ عمل کا اعلان کریں گے: حافظ نعیم

خیال رہے کہ سندھ حکومت کی ہدایات کے برعکس کے الیکٹرک کی جانب سے نہ صرف گھریلو صارفین بلکہ بعض دفاتر اور مارکیٹوں کو بھی ایوریج بلنگ کرتے ہوئے ڈبل بل بھیج دیے گئے ہیں، جس پر شہریوں نے شدید احتجاج کیا، دوسری جانب آج صبح کے الیکٹرک کی خاتون ترجمان نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے عجیب منطق اختیار کیا کہ چوں کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے کے الیکٹرک ملازمین میٹر ریڈنگ کے لیے نہیں جا سکتے اس لیے ایوریج بل بھیجے گئے ہیں۔

ادھر جماعت اسلامی کراچی کے امیر حافظ نعیم نے کے الیکٹرک کو 2 دن کی مہلت دیتے ہوئے کہا تھا کہ اگر معاملے کو حل نہیں کیا گیا تو پیش آمدہ حالات کی ذمہ داری کے الیکٹرک پر ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں