بالی وڈ اداکار قادر خان چلنے پھرنے سے قاصر، وہیل چیئر استعمال کرنے لگے kader khan
The news is by your side.

Advertisement

بالی وڈ اداکار قادر خان چلنے پھرنے سے قاصر، وہیل چیئر استعمال کرنے لگے

ممبئی: بالی وڈ کے لیجنڈ اداکار قادر خان بڑھتی ہوئی عمر کے باعث چلنے پھرنے سے قاصر ہوگئے اور وہیل چیئر استعمال کرنے لگے۔

تفصیلات کے مطابق دو دہائیوں سے بالی ووڈ میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھانے والے اداکار قادر خان بڑھتی عمر کے سبب چلنے پھرنے سے قاصر ہوگئے اور وہیل چیئر استعمال کرنے لگے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق قادر خان کو بولنے میں بھی دشواری کا سامنا کرنا پڑرہا ہے، سوشل میڈیا پر قادر خان کی بیٹے کے ساتھ تصویر سامنے آئی ہے جس میں وہ وہیل چیئر پر بیٹھے دکھائی دے رہے ہیں۔

قادر خان ان دنوں اپنے بیٹے اور بہو کے ساتھ کینیڈا میں رہائش پذیر ہیں، بڑھتی ہوئی عمر کے باعث ان کو صحت کے مختلف مسائل کا سامنا ہے۔

قادر خان کے بیٹے سرفراز کا کہنا ہے کہ والد کو سہارا دے کر چلانے کی کوشش کرتے ہیں لیکن چند قدم ہی چل پاتے ہیں اور کہتے ہیں کہ انہیں وہیل چیئر پر واپس بٹھا دیا جائے۔

سرفراز کے مطابق چند سال قبل والد قادر خان کے گھٹنوں کی سرجری ہوئی تھی جس کے بعد ڈاکٹرز نے کہا تھا کہ انہیں چلنے کی پریکٹس کرنی ہوگی لیکن انہوں نے چلنے سے انکار کردیا۔

جب سرفراز سے یہ سوال کیا گیا کہ وہ اپنے پرانے بالی وڈ اداکار دوستوں گووندا، شکتی کپور، امیتابھ بچن وغیرہ کو پہچانتے ہیں تو انہوں نے کہا کہ جی ہاں والد صاحب سب کو پہچانتے ہیں اور انہیں سب کچھ یاد ہے۔

یہ پڑھیں: دلیپ کمار روبہ صحت، اسپتال سے گھر منتقل، مداحوں کا والہانہ استقبال


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں