The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف سپریم کورٹ پر 1998 سے بڑاحملہ کرنے والے ہیں: قمرزمان کائرہ

لاہور: پیپلزپارٹی کے مرکزی رہنما قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ نواز شریف ساری زندگی استحصالی نظام کاحصہ رہے ہیں. وہ ہرحال میں عدالت پرحملہ آورہوں گے.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے اے آر وائی کے پروگرام ’پاور پلے‘ میں‌ گفتگو کرتے ہوئے کیا. قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ نواز شریف کا نظریہ لوٹ مار ہی ہوسکتا ہے.

پیپلزپارٹی کے مرکزی رہنما کا کہنا تھا کہ پارلیمان سے اعتماد میاں صاحب نے خود ہی ختم کروا دیا. ن لیگ میرٹ کی پالیسی کی قائل نہیں. شریف برادران ماتحتوں کے ذریعے حکومت کرنا چاہتے ہیں.

قمر زمان کائرہ نے خدشہ ظاہر کیا کہ نوازشریف ہرحال میں عدالت پر حملہ آورہوں گے، نوازشریف سپریم کورٹ پر 1998 سے بڑاحملہ کرنے والے ہیں. ان کا مزاج ہی ایسا ہے، وہ میرٹ کی پالیسی کے قائل ہی نہیں.

ان کا کہنا تھا کہ انتقام، مفادات پرمبنی قانون سازی کی مزاحمت کریں گے، قانون سازی کے لئے بنیادی شرط نیت کی درستگی ہے.

میاں صاحب، ابھی آپ کی اور بھی چوریاں پکڑی جائیں گی: قمر زمان کائرہ

انھوں نے ن لیگ کو ماضی یاد دلاتے ہوئے کہا کہ گیلانی صاحب کے کیس میں تومیاں صاحب کوسب باتیں اچھی لگ رہی تھیں، ان کا مسئلہ یہ ہے کہ یہ اپنے خلاف آنے والے فیصلوں کےعادی نہیں، ن لیگ احتساب عدالت کے جج پردباؤ ڈال رہی ہے.

قمرزمان کائرہ نے کہا کہ ن لیگ لڑائی کی طرف جارہی ہے، میاں صاحب انقلابی نہیں، وہ ریلیف ڈھونڈرہےہیں، میاں صاحب سپریم کورٹ پرحملے کرچکے ہیں،ان کا یہ وتیرہ نیا نہیں.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں