The news is by your side.

Advertisement

کامیاب جوان پروگرام کو حقیقت بنانے کے لیے زیادہ محنت کرنی ہوگی: اسد عمر

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے سینئر رہنما اسد عمر نے کہا ہے کہ کامیاب جوان پروگرام کو حقیقت بنانے کے لیے پہلے سے بھی زیادہ محنت کرنی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر خزانہ نے ٹویٹ کرتے ہوئے کامیاب جوان پروگرام کے انعقاد پر عثمان ڈار کو مبارک باد دی، اور سراہا کہ یہ پروگرام یہاں تک آپ کی محنت سے پہنچا ہے۔

اسد عمر کا کہنا تھا پروگرام سے لاکھوں پاکستانی نوجوانوں کی زندگی بہتر ہوگی، لیکن ابھی عشق کے امتحاں اور بھی ہیں، اسے حقیقت بنانے کے لیے اور بھی محنت کرنی ہوگی۔

اسد عمر کے ٹویٹ پر معاون خصوصی عثمان ڈار نے بھی اظہار تشکر کیا، انھوں نے کہا کام یاب جوان پروگرام کی تشکیل و ترتیب میں آپ کی رہنمائی ہمیشہ ساتھ رہی، پروگرام کو حقیقت بنانے میں آپ کا کردار سب سے اہم تھا۔

یہ بھی پڑھیں:  وزیراعظم عمران خان نے کامیاب جوان پروگرام کا افتتاح کردیا

عثمان ڈار نے اسد عمر کو مخاطب کر کے کہا یہ پراجیکٹ آپ کی دل چسپی اور مدد سے ممکن ہو سکا، میں اور پاکستان کے نوجوان آپ کے شکر گزار ہیں۔

یاد رہے 17 اکتوبر کو وزیر اعظم عمران خان نے اسلام آباد کنونشن سینٹر میں ایک شان دار تقریب کے دوران کامیاب جوان پروگرام کا افتتاح کیا تھا، پروگرام کے تحت نوجوانوں کو ایک لاکھ روپے تک کا بلا سود جب کہ پچاس لاکھ روپے تک کا کم شرح سود پر قرض مل سکے گا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ہمارا ٹارگٹ ہوگا اپنے کاروبار کے لیے 10 لاکھ نوجوانوں کو قرضے دیے جائیں، کامیاب جوان پروگرام میں سفارش نہیں چلے گی، میرٹ پر کام ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں