The news is by your side.

Advertisement

دانش کنیریا کا پی سی بی سے تاحیات پابندی ختم کرنے کا مطالبہ

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق لیگ اسپنر دانش کنیریا نے پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) سے تاحیات پابندی ختم کرنے کا مطالبہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے سابق لیگ اسپنر دانش کنیریا نے پی سی بی سے اپیل کی ہے کہ ان کی تاحیات پابندی ختم کی جائے تاکہ وہ کوچنگ کرسکیں، کنیریا پر 2012 میں انگلینڈ کرکٹ بورڈ نے اسپاٹ فکسنگ کے الزام میں تاحیات پابندی عائد کی تھی۔

دانش کنیریا نے اپنے وکیل کے ذریعے پی سی بی سے درخواست کی ہے کہ اسپاٹ فکسنگ میں لگی تاحیات پابندی ختم کی جائے تاکہ وہ کوچنگ کرسکیں۔

دانش کنیریا کی تاحیات پابندی کے فیصلے پر 2 اپیلیں پہلے ہی مسترد ہوچکی ہیں، کنیریا نے گزشتہ سال غیرملکی ٹیلی ویژن چینل پر اپنے جرم کا اعتراف کیا تھا۔

پی سی بی کے ذرائع کا کہنا ہے کہ دانش کنیریا غلط دروازہ کھٹکھٹا رہے ہیں، انہیں تاحیات پابندی ختم کرنے کی درخواست انگلینڈ کرکٹ بورڈ سے کرنی چاہئے۔

یہ پڑھیں: دانش کنیریا نے گنگولی سے امیدیں لگا لیں

واضح رہے کہ اس سے قبل بھارتی ٹی وی کو انٹرویو دیتے ہوئے دانش کنیریا نے کہا تھا کہ جب سارو گنگولی انٹرنیشنل کرکٹ کونسل( آئی سی سی) کے چیئرمین بنیں گے تو وہ اپنی پابندی کے خلاف اپیل کریں گے۔

دانش کنیریا نے سنہ 2000 میں بھارت کے خلاف ٹیسٹ ڈیبیو کیا تھا جبکہ 2001 میں زمبابوے کے خلاف ون ڈے ڈیبیو کیا تھا۔ انہوں نے اپنا آخری میچ سنہ 2010 میں آسٹریلیا کے خلاف کھیلا۔

کنیریا نے مجموعی طور پر 64 ٹیسٹ میچز اور 18 ون ڈے میچز کھیلے۔ ٹیسٹ کرکٹ میں انہوں نے 261 وکٹیں حاصل کی تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں