The news is by your side.

Advertisement

میچ کے دوران کینگرو میدان میں داخل، ویڈیو وائرل

کینبیرا: آسٹریلیا میں رگبی میچ کے دوران کینگرو کی گراؤنڈ میں آمد کے باعث میچ روکنا پڑ گیا جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق آسٹریلیا میں گرمیوں کے موسم میں کھیلے جانے والے رگبی کے ٹورنامنٹ میں ویسے تو دلچسپ واقعات دیکھنے میں آتے ہیں تاہم اس بار کچھ انوکھا واقعہ پیش آیا جس نے سب کی توجہ اپنی جانب مبذول کرالی۔

دفاعی چیمپئن اور آئرلینڈ کی ٹیموں کے مابین میچ جاری تھا کہ اچانک کھیل کو روکنا پڑا جس کی وجہ کوئی جھگڑا نہیں بلکہ میدان کے قریب واقع جنگل ٹھہری کیونکہ وہاں سے ایک کینگرو اچھلتا کودتا میدان میں داخل ہوگیا۔

میچ کی کوریج کرنے والے کیمرہ مین نے اس تمام منظر کی ویڈیو اپنے پاس محفوظ کرلی جس میں دیکھا جاسکتا ہےکہ کینگرو کی گراؤنڈ میں آمد کے ساتھ ہی خواتین کھلاڑی اپنی جگہ پر حیرانی کے عالم میں کھڑے ہوکر  خاموشی سے سارا منظر دیکھتی رہیں، اس دوران منتظمین نے بھی کوئی اقدامات نہیں کیے۔

کینگرو اچھلتا کودتا میدان کے ایک طرف سے داخل ہوا اور کچھ ہی دیر میں وہ گراؤنڈ کے دوسری طرف بھاگتا نظر آیا اور اچانک قریبی جنگل میں داخل ہوکر کہیں غائب ہوگیا۔ اس تمام واقعے کے بعد کھیل کو مختصر وقفے کے بعد شروع کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں