The news is by your side.

Advertisement

"سازش بتائی نہیں جاتی، اس کی کڑیاں ملتی ہیں”

جہلم: پی ٹی آئی رہنما کنول شوزب کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی کی حقیقی آزادی کی پاکستان بچاؤ تحریک ہے، عوام صرف عمران خان کی کال کا انتظار کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز کے پروگرام ” گڈ مارننگ پاکستان” میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کنول شوزب نے کہا کہ آج عمران خان کی کال پر پوراجہلم پی ٹی آئی کے جلسےمیں آئےگا، یہ پی ٹی آئی کےجلسےنہیں، احتجاج ہے۔

انہوں نے وزیراعظم شہباز شریف کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ انہوں نےکہاتھا کہ لیٹرثابت ہوجائےتو عمران خان کےساتھ کھڑاہونگا،کونسی سازش،کونسی غداری کا کہاجارہاتھا،کل اس کا تماشا دیکھ لیا، شہبازشریف نےمراسلہ تو مان لیا اور دھمکی بھی مان لی۔

یہ بھی پڑھیں: عمران خان پر الزامات ن لیگ کا خود توشہ خانہ کی تفصیلات بتانے سے انکار

کنول شوزب نے کہا کہ ستائیس مارچ کے جلسے میں عمران خان نے کہاتھا کہ دھمکی دی جارہی ہے،کپتان نےکہا تھا کہ منتخب وزیراعظم کو ہٹانےکی سازش کی جارہی ہے اور تحریک عدم اعتماد کامیاب نہ ہونے پر نتائج بھگتنےکا کہا گیا، پھر امپورٹڈ حکومت پاکستان میں آدھی رات کو مسلط کی گئی، ہمیں امید تھی کہ اس معاملے پر رات کو عدالت کھل جائیگی، سازش کبھی بتائی نہیں جاتی،اس کی کڑیاں ملتی ہیں۔

اپنے بیان میں انہوں نے مزید کہا کہ پی ٹی آئی کی حقیقی آزادی کی پاکستان بچاؤ تحریک ہے، عوام کپتان کی پکار پر لبیک کہتے ہوئے جلسے میں آئینگے اور امپورٹڈ حکومت کے خلاف اپنی نفرت کا اظہار کرینگے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں