The news is by your side.

Advertisement

کپل دیو رنویر سنگھ کی فلم ”83“ دیکھ کر رو پڑے

ممبئی: بھارت کو پہلی بار کرکٹ کی دنیا میں عالمی چیمپئن بنانے والے سابق کپتان کپل دیو اپنی زندگی پر مبنی فلم ”83“ دیکھ کر آبدیدہ ہوگئے۔

”بالی وڈ ہنگامہ“ کے مطابق معروف اداکار رنویر سنگھ کی فلم ”83“ گزشتہ سال سینما گھروں میں ریلیز ہوئی تھی لیکن اومیکرون کے بڑھتے ہوئے کیسز کی وجہ سے بہت سے لوگ اسے نہیں دیکھ سکے۔

نیٹ فلکس نے کپل دیو اور میزبان اداکار گورو کپور کے ساتھ ان کی کہانیوں پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں کپل دیو ہندی میں کہتے ہیں کہ پہلی بار جب میں ”83“ دیکھی تو مجھے لگا یہ فلم ہے، اس نے مجھے سچ میں متاثر نہیں کیا۔

کپل دیو نے کہا کہ دوسری بار دیکھنے پر میں بہت جذباتی ہوگیا، میں یقین نہیں کر سکتا تھا کہ ہماری زندگی اتنی خوبصورتی سے اسکرین پر آ سکتی ہے۔

فلم کی اسکریننگ کے دوران کپل دیو نے کہا کہ میری بیٹی فلم میں رنویر سنگھ کو بس سے باہر نکلنے والے سین کو دیکھ کر حیران رہ گئی، اس فلم میں کچھ ایسے مناظر ہیں جنہوں نے مجھے خوشی دی۔

خیال رہے کہ بھارت میں کھلاڑیوں سمیت مشہور شخصیات کی زندگی پر فلم بننا کوئی نئی بات نہیں۔ اس سے پہلے بھی سابق کپتان ایم ایس دھونی اور اداکار سنجے دت سمیت متعدد فوجی اہلکاروں، بزنس مین کی زندگیوں پر درجنوں فلمیں بن چکی ہیں۔

بھارت نے پہلی بار کپل دیو کی کپتانی میں کرکٹ ورلڈ کپ 1983 میں اپنے نام کیا تھا اور ان کی فلم میں بھی یہی کہانی دکھائی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں