site
stats
انٹرٹینمںٹ

کپیل اور جیکولن شریک سفر بن گئے

بمبئی : مشہور بھارتی کامیڈین اور دی کپی شو سے پذیرائی حاصل کرنے والے مزاحیہ اداکار کپل شرما نے اپنے ہی شو میں سری لنکن نژاد بالی ووڈ اداکارہ جیکولین فرنینڈس سے شادلی کرلی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق کپل شرما نے اپنے شہرہ آفاق شو کو یادگار بناتے ہوئے دورانِ شو سرلنکن بالی ووڈ حسینہ سے شادی کی جس میں دی کپل شرما کی پوری ٹیم اور اُن کے مداحوں نے شرکت کی۔

kapil-post-6
شو کے دوران جیکولین کپل اور کپل محبت کا اظہار کرتے ہوئے

 

جیکولن فرنینڈس اپنی فلم ’’ڈھشوم‘‘ کی پروموشن کے لیے کپل شو کے اسپیشل پرگراوم میں پہنچی تو کپل نے مختلف طریقوں سے اپنی محبت کا اظہار کرنا شروع کردیا جس کے بعد اداکارہ بھی اُن کی محبت میں گرفتار ہوگئیں۔

kapil-post-5
دورانِ شو کپل کی والدہ اپنے بیٹے اور بہو کے لیے نیک تمنات کا اظہار کررہی ہیں۔

 

جیکولن پروگرام کے دوران کپل کے ساتھ ڈنر کرتی اور پھول دیتی نظر آئیں جبکہ اداکارہ نے ہمت کا مظاہرہ کرتے ہوئے بھارتی مزاحیہ اداکار کو دورانِ پروگرام شادی کا پیغام دیا جس کے بعد دونوں اداکاروں نے شو کے سیٹ پر ہی شادی کرلی۔ اس دوران کپل کی والدہ بھی سیٹ پر آئیں اور اپنی نئی آنے والی بہو کو دعائیں دیں۔

بھارتی کامیڈین نے اداکارہ کے ساتھ شادی کے بعد مسرت کا اظہار کرتے ہوئے تصاویر سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر شائع کی ہیں اور اپنی شریک حیات کے لیے محبت بھرے الفاظ تحریر کرتے ہوئے لکھا ہے کہ ’’جیکولن وعدہ کریں کہ شاپنگ اور گھومنے پھرنے کے لیے اپنے ہمراہ لے کر جائیں گی اور وہ انہیں تحفے تحائف پیش کرنے کے ساتھ ساتھ پوری زندگی خوش بھی رکھیں گی‘‘۔

 

kapil-post-2
کپل اپنے نئے دلہن سے اظہار محبت کررہے ہیں


اس قسط کو جلد ناظرین کے لیے پیش کیا جائے گا تاہم پروگرام کے دوران ہونے والی کچھ تصاویر نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر تہلکہ مچادیا تاہم دونوں فنکاروں کی جانب سے خبر کی تصدیق یا تردید نہیں کی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top