The news is by your side.

Advertisement

عمر شریف کے لیے بھارتی کامیڈینز کپل شرما اور جونی لیور کے پیغامات

کراچی: مشہور بھارتی کامیڈین کپل شرما اور جونی لیور نے بھی کامیڈی کنگ عمر شریف کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ‘دی کپل شرما شو’ کے ہوسٹ کپل شرما نے اسٹیج کی دنیا کے بے تاج بادشاہ عمر شریف کے انتقال پر ایک ٹوئٹ میں اظہار افسوس کیا۔

بھارتی کامیڈین کپل شرما نے لکھا ‘الوداع لیجینڈ، خدا آپ کی روح کو سکون دے۔’

بھارتی فلموں کے مشہور مزاحیہ اداکار جونی لیور نے اپنے پیغام میں کہا کہ عمر شریف نے ڈراموں کو نیا درجہ دیا، عمر شریف نمبر ایک ادکار تھے، جونی لیور اپنا کام کرتاہے لیکن عمر شریف کا کام بالکل الگ تھا،ان کے جیسےلوگ ہزاروں سال میں پیدا ہوتےہیں۔

جونی لیور نے کہا 1990میں عمر شریف کوئی فلم لکھنےبھارت آئے تھے، ہم گھنٹوں بیٹھ کر باتیں کرتے تھے، عمر شریف بہت حاضر جواب تھے، ان کا کام ہی کچھ اور تھا، وباسے دو سال پہلے ہم امریکا میں شو کرنا چاہتےتھے، میری 4سے 5 ماہ پہلےبھی عمر شریف سےبات ہوئی تھی۔

جونی نے مزید کہا ہم سیکھنےکی کوشش کرتے تھےکہ وہ بے ساختہ جملےکیسےکہہ جاتے ہیں، عمر شریف سے پوچھا تو بولے بس ہو جاتاہے۔

واضح رہے کہ عمر شریف نہ صرف پاکستان بلکہ بھارت میں بھی بہت مقبول رہے ہیں، بھارت میں سامنے آنے والے اسٹیج کامیڈینز ہمیشہ عمر شریف کو کاپی کرتے رہے۔

کامیڈی کنگ عمر شریف انتقال کرگئے

کپل شرما بھی ان بھارتی کامیڈینز میں سے ایک ہیں جو عمر شریف کے مداح رہے ہیں، ایک بار کپل شرما نے کہا تھا کہ انھوں نے کامیڈی عمر شریف ہی سے سیکھی۔

ادھر ٹوئٹر پر عمر شریف کا ٹرینڈ ٹاپ پر جا رہا ہے، اب تک ان کے لیے 16 ہزار سے زائد ٹوئٹس کیے جا چکے ہیں، اور اس تعداد میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔

لیجنڈ کامیڈین عمر شریف طویل علالت کے بعد جرمنی کے اسپتال میں انتقال کر گئے ہیں، اداکار عمر شریف 4 روز سے جرمنی کے اسپتال میں داخل تھے، انھیں کراچی سے واشنگٹن علاج کے لئی پہنچایا جا رہا تھا، لیکن ناساز طبیعت کے باعث انھیں جرمنی کے اسپتال میں ہی داخل کر دیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں