The news is by your side.

Advertisement

کراچی: بارش کے باعث مختلف حادثات میں 5 افراد جاں بحق

کراچی:صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں مون سون کی پہلی بارش ریکارڈ کی گئی، مختلف حادثات میں خاتون سمیت 5 افراد جاں بحق ہوگئے۔

تفصیلات کےمطابق کراچی میں بارش کے دوران مختلف حادثات میں 5 افراد جاں بحق ہوگئے.بارش کے بعد شہر کےمختلف علاقوں میں بجلی بھی غائب ہوگئی ہے۔

شہر قائد کے علاقے لیاقت آباد اور اورنگی ٹاؤن میں گھر میں کرنٹ لگنے سے خاتون اور بچہ جاں بحق ہوگیا جبکہ ابراہیم حیدری میں بارش کے باعث چھت گرنے سے 2 افراد جاں بحق اور ایک زخمی ہوگیا۔

ریسکیو حکام کے مطابق کراچی کے علاقے ملیر شمسی سوسائٹی میں دیوار گرنے سے 3 سالہ بچی جان کی بازی ہار گئی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق شہر میں سب سے زیادہ بارش صدر میں 42 ملی میٹر ریکارڈ کی گئی جبکہ پی اے ایف بیس فیصل میں 26 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

ناظم آباد میں 22 ملی میٹر، اولڈ ایئرپورٹ میں 10 ملی میٹر، پی اے ایف مسرور میں 12 ملی میٹر، جناح ٹرمینل مییں 8.8 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئیمحکمہ موسمیات کے مطابق شہر میں سب سے زیادہ بارش صدر میں 43 ملی میٹر ریکارڈ کی گئی ہے جبکہ پی اے ایف بیس فیصل میں 26 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق کلفٹ میں 6 ملی میٹر، لاندھی میں 3.1 ملی میٹر، سرجانی میں 1.2 ملی میٹر اور یونیورسٹی روڈ پر 10.6 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

ٕ

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں