The news is by your side.

Advertisement

کراچی والوں ہوشیار ! اگلے ہفتے کا آغاز ہیٹ ویو سے ہوگا

کراچی : محکمہ موسمیات نے کراچی والوں کیلئے خطرے کی گھنٹی بجادی اور کہا اگلے ہفتے کا آغاز ہیٹ ویو سے ہوگا ، پیر سے جمعرات تک درجہ حرارت 40 ڈگری تک جانے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق محمکہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ بحیرہ عرب میں بننے والا ہواکاکم دباؤ ہیٹ ویو کا سبب بنےگا اور کراچی والوں کو اگلے ہفتے ہیٹ ویو کا سامنا رہے گا۔

محمکہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں پیر سے جمعرات تک سمندری ہوائیں معطل رہیں گی اور درجہ حرارت 40 ڈگری تک جانے کا امکان ہے۔

طبی ماہرین نے لوگوں کو بڑھتی ہوئی گرمی کے پیش نظر پانی کے زیادہ سے زیادہ استعمال، دھوپ میں گھر یا دفاتر سے باہر نکلنے سے گریزاور اگر بحالت مجبوری نکلنا بھی پڑے تو سر کو ڈھانپ کر نکلنے کا مشورہ دیا ہے۔

دوسری جانب محکمہ صحت نے ہیٹ ویو کے پیش نظرتمام اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کردی ہے اورتمام اسپتالوں کو انتظامات مکمل کرنے کی ہدایت کی ہے۔

ڈائریکٹر ہیلتھ آفس میں ہیٹ ویو کے  پیش نظر کنٹرول روم قائم کردیا گیا ہے اور اسپتالوں کو اسٹیبلائزڈ سینٹرزمیں عملے کو تعینات کرنے کے  احکامات جاری
کر دئیے گئے ہیں۔

یاد رہے کہ شہر میں 2015 کی ہیٹ اسٹروک سے تقریباً 1400 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے، جاں بحق ہونے والوں میں بچے، بوڑھے اور عورتیں بھی شامل تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں