The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے اغوا ہونے والا بچہ ڈی آئی خان سے بازیاب

ڈیرہ اسماعیل خان : کراچی کے تھانہ فیڈرل بی ایریا سے اغوا ہونے والا بارہ سالہ عبدالوہاب ڈیرہ کے ٹانک اڈا سے بازیاب کروا لیا گیا‘ اغوا کار زربادشاہ کو بھی حراست میں لےلیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سٹی ایس ایچ او سلیم پرویزکی سربراہی میں پولیس کی جانب سے کی جانے والی کاروائی اس وقت عمل میں آئی جب زربادشاہ نامی اغوکار اس معصوم بچے کو جنوبی وزیرستان منتقل کرنے کی کوشش کر رہا تھا۔

کراچی سے اغوا ہونے والا بچہ بازیاب*

Karachi child

پولیس ذرائع کے مطابق ڈیرہ پولیس کے حکام کو اطلاع ملی تھی کہ کراچی کے تھانہ فیڈرل بی ایریا کی حدود سے ایک بارہ سالہ بچہ اغوا کیا گیا تھا جو کہ ممکنہ طور پر ڈیرہ میں موجود ہے۔ ڈیرہ پولیس نے اس حوالے سے ٹھوس حکمت عملی مرتب کرتے ہوئے پولیس کی مختلف پارٹیاں تشکیل دی تھیں جن کا مقصد مذکورہ اطلاع کے مطابق اغوا شدہ بچے کا سراغ لانا تھا۔

نامعلوم عورت جناح اسپتال سے نومولود بچہ اغواء کرکے فرار*

Karachi child

ذرائع کا کہنا ہے کہ چھاپہ مار کارروائی کے لئے بنائی جانے والی پولیس پارٹیوں میں سے ایک ، جس کی سربراہی تھانہ سٹی کے ایس ایچ او سلیم پرویز کر رہے تھے، نے ٹانک اڈا پر کاروائی کرتے ہوئے ننھے عبدالوہاب ولد شیر پاؤ جس کا تعلق محسود قبیلے سے ہے‘ اسے بازیاب کرانے کے ساتھ ساتھ اغوا کر کے جنوبی وزیرستان منتقل کرنے کی کوشش کرنے والے ایک شخص زر بادشاہ کو گرفتار کر لیا۔

واضح رہے کہ گزشتہ چند روز میں ڈیرہ اسماعیل خان پولیس کی یہ دوسری ایک جیسی کاروائی ہے۔ اس سے قبل پشاور سے اغواکی گئی دس سالہ اقرا کو بھی تھانہ ٹاون کے ایس ایچ او کاشف ستار نے ڈی ایس پی صدر ساجد ممتاز دوسہرہ کی نگرانی میں بازیاب کرواتے ہوئے بچی کے ورثا ءتک پہنچایا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں