The news is by your side.

Advertisement

کراچی: قانون نافد کرنے والے اداروں کی ٹارگٹڈ کارروائیاں

کراچی : مختلف علاقوں میں قانون نافد کرنے والے اداروں کی ٹارگٹڈ کاروائیوں میں لیاری گینگ وار کا اہم کارندہ، سیاسی جماعت کا ایک مبینہ ٹارگٹ کلرسمیت تین ملزمان کو حراست میں لے کراسلحہ برآمد کرلیا ہے۔

کراچی میں قانون نافد کرنے والے ادارے جرائم پیشہ عناصر کیخلاف متحرک ہیں، لیاقت آباد ایف سی ایریا قبرستان کے قریب پولیس کا چھاپہ مار کر لیاری گینگ وار کا اہم کارندہ فرخ عرف مایا کو گرفتار کرلیا، ملزم ایس ایچ او سول لائن سمیت متعدد افراد کی ٹار گٹ کلنگ میں مطلوب تھا۔

کراچی کے علاقے شاہ فیصل کالونی نمبر ایک میں پولیس نے چھاپہ مار کر ایک ملزم کو حراست میں لے لیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ ملزم بدنام ٹارگٹ کلر حامد عرف پیا کا دست راست ہے، جس کا تعلق سیاسی جماعت کے عسکری ونگ سے ہے۔

اس سے قبل ناظم آباد پولیس نے خفیہ اطلاع پر کاروائی کرتے ہوئے ایک ملزم دانش احمد عرف شمسی کو گرفتار کر لیا، پولیس کا کہنا ہے کہ پکڑا گیا ملزم بھتہ خوری اور اسٹریٹ کر ائم کی متعدد وارداتوں میں مطلوب ہے۔

دوسری جانب جمشید کوارٹرپولیس نے ڈکیتی کو ناکام بنادیا جبکہ مارٹن روڈ پر گھر میں ڈکیتی کے دوران پولیس نے اطلاع ملتے ہی بروقت کاررائی کی اور ایک ڈاکو گرفتار کرلیا جبکہ دو فرار ہوگئے۔

ناظم آباد میں پولیس نے وصولی کرتے بھتہ خور کو گرفتار کرلیا، بھتہ خور کے قبضے سے اسلحہ اور موبائل فون برآمد کرلیا ہے، سہراب گوٹھ کے قریب پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے دو ڈکیت گرفتار کرلئے جبکہ انکے قبضے سے اسلحہ اور چھینی ہوئی رقم بھی برآمد بھی ہوئی، ملیرالفلاح سوسائٹی میں فائرنگ سے ایک شخص جاں بحق بھی ہوا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں