The news is by your side.

Advertisement

‘یہودی اپنے مذہبی تہوار پر قیمتوں کی اشیاء آدھی کردیتے ہیں’

کراچی: ماہ صیام میں پھلوں کی قیمتوں میں ہوشربا اضافے کے بعد سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر پھلوں کی تین دن تک خریداری کے بائیکاٹ کے اعلان کی عوام نے بھی تائید کردی۔

تفصیلات کے مطابق پھل فروشوں کی جانب سے ماہ رمضان میں پھل فروش منافع خوروں کا معاشی بائیکاٹ کرنے کے لیے شہر قائد کے عوام نے کمر کس لی ہے، سوشل میڈیا پر شروع ہونے والی مہم کو رات و رات اتنی پذیرائی ملی کہ کمشنر کراچی بھی اس مہم کا حصہ بننے کو تیار ہیں۔

نمائندہ اے آر وائی نذیر شاہ نے صدر میں لگنے والی پھل مارکیٹ کا دورہ کیا اور سوشل میڈیا پر چلنے والی مہم کے حوالے سے وہاں موجود لوگوں کی  رائے لی تو وہاں موجود عوام نے پھلوں کی خریداری کے بائیکاٹ کی تائید کی۔

عوامی ردعمل کی ویڈیو

صدر میں موجود پولیس اہلکاروں نے بھی پھلوں کی خریداری کے بائیکاٹ کے حوالے سے اپنا حصہ ڈالنے کی یقین دہانی کرواتے ہوئے کہا کہ ہم بھی عوام ہیں اور ہمارے بھی بچے ہیں۔

اس موقع ایک خاتون نے کہا کہ ’’یہودی اچھے ہیں اُن کا تہوار آتا ہے تو چیزوں کی قیمتیں آدھی ہوجاتی ہیں، اسلام کے نام پر بننے والے ملک میں مسلمانوں کو ئی سہولت نہیں دی جاتی، یہ کیسا مسلمان ملک ہے‘‘؟ قریبی کھڑے ٹریفک پولیس اہلکار نے کہا کہ ہمارے پاس اتنے پیسے نہیں کہ بچوں کے لیے پھل خرید سکیں۔

فیس بک پر عوامی مہم



Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں