site
stats
سندھ

کراچی، فائرنگ کے واقعات ڈی ایس پی سمیت 2 افراد جاں بحق

کراچی: شہر قائد کے علاقے راشد مہناس روڈ پر نامعلوم افراد کی گاڑی پر فائرنگ سے ڈی ایس پی ٹریفک فیض علی جاں بحق جبکہ ڈرائیور شدید زخمی ہوا، فائرنگ کا دوسرا واقعہ سچل کے علاقے میں پیش آیا جہاں نوجوان جاں بحق ہوا۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد کے علاقے میں ٹارگٹ کلر ایک بار پھر سرگرم ہوگئے ہیں ، شاہراہ فیصل تھانے کی حدود میں فائرنگ کا پہلا واقعہ پیش آیا جس میں ڈی ایس پی کی گاڑی کو نشانہ بنایا گیا۔

پولیس نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ ’’فائرنگ ڈی ایس پی ٹریفک فیض علی گاڑی پر کی گئی جس کے نتیجے ڈرائیور سمیت دو افراد زخمی ہوئے، فائرنگ سے متاثر ہونے والے دونوں افراد کو نجی اسپتال منتقل کیا گیا تاہم ڈی ایس پی ٹریفک جانبر نہ ہوسکے جبکہ ڈرائیور کی حالت بھی تشویشناک ہے‘‘۔

فیض علی تھانہ ائیرپورٹ پولیس پر بطور ڈی ایس پی اپنی ذمہ داریاں سرانجام دے رہے تھے، پولیس نے جائے وقوعہ سے شواہد اکھٹے کرلیے ہیں۔

فائرنگ کا دوسرا واقعہ گلستان جوہر کے علاقے سچل میں پیش آیا جہاں نامعلوم مسلح ملزمان نےتعاقب کر کے کنیز فاطمہ سوسائٹی کے رہائشی نوجوان پر گھر کے باہر گولیاں برسائیں جس کے نتیجے میں نوجوان جائے وقوعہ پر ہی دم توڑ گیا۔ مقتول کی شناخت ساجد کے نام سے ہوئی۔

وزیر اعلیٰ کا نوٹس:

وزیر اعلیٰ سندھ نے شہر کراچی میں فائرنگ کے واقعات پر نوٹس لیتے ہوئے آئی جی سندھ سے فوری رپورٹ طلب کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’ٹارگٹ کلنگ کے واقعات کیسے شروع ہوجاتے ہیں؟ ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کی جائے‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top