The news is by your side.

Advertisement

کراچی: ڈکیتی مزاحمت پر فائرنگ سے 4 سالہ بچی جاں بحق

کراچی: شہر قائد کے علاقے سرجانی ٹاؤن میں ڈکیتی کے دوران فائرنگ کے نتیجے میں 4 سال کی بچی جاں بحق ہوگئی۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق کراچی کے علاقے سرجانی ٹاؤن میں ڈکیتی کے دوران فائرنگ کی زد میں آکر 4 سالہ بچی سدرہ جاں بحق اور حمید نامی شہری زخمی ہوگیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ابتدائی طور پر فائرنگ کا واقعہ ڈکیتی میں مزاحمت پر پیش آیا، شبہ ہے کہ موٹرسائیکل چھیننے کے دوران ملزمان نے فائرنگ کی ہوگی۔

سدرہ کے ماموں اسے چیز دلانے لے کر جارہے تھے

اہلخانہ کا موقف

پولیس کا کہنا ہے کہ زخمی نوجوان حمید کا بیان قلمبند ہونے کے بعد حقائق واضح ہوسکیں گے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق سدرہ کے ماموں اسے چیز دلانے لے کر جارہے تھے تین مسلح ملزمان نئی موٹر سائیکل چھیننے کے لیے پیدل آئے اور موٹرسائیکل چھین کر باآسانی فرار ہوگئے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے ملزمان کی تلاش کی جائے گی جبکہ جائے وقوعہ سے گولیوں کے خول اکٹھے کرکے تحقیقات کا آغاز کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ کراچی میں ڈکیتی مزاحمت پر معصوم بچوں کے جاں بحق ہونے کا یہ پہلا واقعہ نہیں ہے اس سے قبل ملزمان ڈکیتی کے دوران مزاحمت پر فائرنگ سے بچوں کی ہلاکتیں ہوچکی ہیں۔

کراچی پولیس اسٹریٹ کرائمز پر قابو پانے میں مکمل طور پر ناکام نظر آتی ہے مگر تھیلے اور پتھارے ہٹانے میں پیش پیش ہوتی ہے۔

دوسری جانب سندھ رینجرز نے کراچی کے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرتے ہوئے 15 ملزمان کو گرفتار کرلیا، کارروائیاں شریف آباد، بغدادی، شارع فیصل اور کورنگی میں کی گئیں۔

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ الفلاح، ڈاکس اور ناظم آباد میں کارروائیاں کی گئیں اور ملزمان کے قبضے سے اسلحہ و مسروقہ سامان برآمد کرلیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں