The news is by your side.

Advertisement

کراچی، گلشن اقبال میں کار پر فائرنگ، ڈاکٹر قتل، مقدمہ درج

کراچی: شہر قائد کے علاقے گلشن اقبال کے ڈی اے مارکیٹ کے قریب نامعلوم مسلح ملزمان نے کار پر فائرنگ کرکے ڈاکٹر کو قتل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گلشن اقبال میں نامعلوم ملزمان نے کار پر فائرنگ کرکے ڈاکٹر سید عسکری کو قتل کردیا، ڈاکٹر کے قتل کا مقدمہ تھانہ گلشن اقبال میں درج کرلیا گیا ہے۔

پولیس کے مطابق دو ملزمان موٹر سائیکل پر آئے اور ڈاکٹر عسکری کو رکنے کا اشارہ کیا لیکن انہوں نے گاڑی دوڑا دی جس کے بعد ملزمان کی فائرنگ کی، ایک گولی ان کے کندھے پر لگی جو جان لیوا ثابت ہوئی، مقتول سندھ گورنمنٹ اسپتال کورنگی میں تعینات تھے۔

پولیس کے مطابق ڈاکٹر سید عسکری کو آج دوپہر ان کی رہائشگاہ کے قریب قتل کیا گیا ہے، جائے وقوعہ سے نائن ایم ایم پستول کا ایک خول برآمد کرلیا گیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ مقدمے میں قتل کی دفعات شامل کی گئی ہیں، مقدمہ نامعلوم ملزمان کے خلاف درج کیا گیا ہے۔

ادھر ابراہیم حیدری پولیس نے بیٹے کے قتل میں ملوث باپ کو گرفتار کرلیا، ملزم کو 2 ساتھیوں سمیت الیاس گوٹھ سے گرفتار کیا گیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ سفاک ملزم نے اپنے 8 سالہ بیٹے کو قتل کرنے کا اعتراف کرلیا ہے، گرفتار ملزم نشے کا عادی ہے، مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

دوسری جانب سہراب گوٹھ میں فائرنگ سے ایک شخص زخمی ہوگیا، فائرنگ میں ملوث ملزم کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا گیا، پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم نے ذاتی رنجش پر فائرنگ کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں