The news is by your side.

Advertisement

کراچی : فائرنگ سے برخاست پولیس افسر سمیت 2 افراد جاں بحق

کراچی : صدر زیب النسااسٹریٹ کے قریب نامعلوم مسلح ملزمان کی فائرنگ سے برخاست پولیس افسر سمیت دو افراد جاں بحق ہوگئے، ممکنہ طور پر چاند خان نیازی کو گینگ وارکارندوں نے نشانہ بنایا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے صدر زیب النسااسٹریٹ کے قریب فائرنگ کے نتیجے میں 2افراد جاں بحق ہوگئے ، جاں بحق افراد میں چاند خان اور عبدالرحمان شامل ہیں، چاند خان نیازی سابق ایس ایچ او کلاکوٹ تھا۔

ریسکیو ذرائع نے بتایا کہ جاں بحق سابق پولیس افسرعدالت سے پیشی پرواپس آرہا تھا ، جب فائرنگ کا واقعہ پیش آیا، ممکنہ طور پر چاند خان نیازی کو گینگ وارکارندوں نے نشانہ بنایا ، چاندخان نیازی کوگینگ وارکارندوں کی جانب سےدھمکیاں مل رہی تھیں۔

ملزمان کی تصاویر اور واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج سامنے آگئی ، پینٹ شرٹ میں ملبوس 2افراد نے مقتولین کا پیچھا کرکے فائرنگ کی۔

اس حوالے سے آئی جی ساؤتھ شرجیل کھرل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ صدرفائرنگ واقعے میں برخاست انسپکٹر اور ساتھی کونشانہ بنایاگیا، جاں بحق افراد عدالت سے پیشی کے بعد واپس جارہے تھے۔

شرجیل کھرل کا کہنا تھا کہ جائے وقوعہ سے9 خول ملے ہیں، ملزمان کی تعداد 2 تھی اور وہ موٹرسائیکل پرسوارتھے، فی الحال ٹارگٹ کلنگ لگ رہی ہے اور واقعے کی لیاری گینگ وارسے کڑی مل رہی ہے۔

،ڈی آئی جی ساؤتھ نے بتایا کہ فائرنگ واقعے مختلف پہلووں پرتحقیقات کی جائیں گی ، سابق ایس ایس پی ایسٹ سےبھی بات کی ہے ، 3ماہ قبل بھی ایساواقعہ پیش آیا،دونوں ایک ہی سلسلےکی کڑی ہیں، ایڈیشنل آئی جی سے بات ہوئی، ایک ٹیم دونوں کیسز پر کام کرے گی ، ٹیم میں ایس آئی یو اے وی اور سی سی کے افسران شامل ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں