site
stats
پاکستان

کراچی: آئی فون ہیک کر کے ان لاک کرنے والا گروہ گرفتار

کراچی: پولیس اور سی پی ایل سی نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے کورنگی سے تین ملزمان کو گرفتار کرلیا جو چھینے ہوئے آئی فون کو ہیک کر کے کھولنے کے جرائم میں ملوث ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اسمارٹ فون کی دنیا میں آئی فون کو محفوظ ترین فون سمجھا جاتا ہے کیونکہ اسے کوئی بھی شخص آسانی سے ان لاک نہیں کرسکتا کیونکہ موبائل کھولنے کے لیے ایپل آئی ڈی درکار ہوتی ہے۔

سی پی ایل سی کورنگی اور محکمہ پولیس کو ایسے گینگ کی اطلاع موصول ہوئی جو چوری کیے ہوئے موبائل فون کو ہیک کر کے ان لاک کرنے کے غیر قانونی دھندے میں ملوث تھا۔

ایس ایس پی کورنگی نعمان صدیقی کا کہنا ہے کہ چوری اور چھینے ہوئے موبائل فون ان لاک کرنے کی شکایات موصول ہوئیں تو ابتدائی طور پر مارکیٹوں سے معلومات حاصل کی گئیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ کورنگی پولیس اور سی پی ایل سی نے کورنگی میں کارروائی کرتے ہوئے تین ملزمان گرفتار کیا جو آئی فون سمیت دیگر اسمارٹ فونز کو ان لاک کر کے مارکیٹ میں فروخت کرتے تھے۔

ایس ایس پی کا کہنا ہے کہ ملزمان فون ان لاک کرنے کے ساتھ ساتھ اسٹریٹ کرائم کی وارداتوں میں بھی ملوث ہیں اور وہ چھینے ہوئے موبائل اپنے بنائے ہوئے سافٹ ویئر سے ان لاک کرتے تھے۔

پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے سافٹ ویئر انجینئر سمیت تین افراد کو گرفتار کر کے چوری شدہ موبائل اور سافٹ ویئر بھی برآمد کرلیا جبکہ حراست میں لیے جانے والے ملزمان کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top