کراچی سمیت سندھ بھر میں آج طوفانی بارش کا امکان -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی سمیت سندھ بھر میں آج طوفانی بارش کا امکان

کراچی : محکمہ موسمیات نے خطرے کی گھنٹی بجا دی، کراچی سمیت سندھ بھر میں آج سے طوفانی بارش کا امکان ہے جبکہ اربن فلڈ کا خطرہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

کراچی میں مون سون بارشوں کا آغاز آج سے دوبارہ شروع ہونے جا رہا ہے جو دودن تک جاری رہنے کا امکان ہے، محکمہ موسمیات کے مطابق بارش کا سسٹم بھارت سے جنوب مشرقی سندھ میں داخل ہوگا، سسٹم مٹھی ، تھرپارکر اور ننگر پارکر میں بارش برساتا ہوا آج کراچی میں داخل ہوگا، کراچی میں پچاس ملی میٹر تک بارش کا امکان ہے ، کراچی میں بارش کے بعد سسٹم بلوچستان کی سمت چلا جائے گا ۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج رات کراچی میں تیز ہواوں کے ساتھ بارش کا امکان ہے ،اس سے قبل محکمہ موسمیات نے بارہ جولائی کو تیز بارش کا امکان ظاہر کیا تھا۔

محکمہ موسمیات نے سندھ کے ساحلی علاقوں میں وارننگ جاری کردی لیکن سندھ حکومت کے انتظامات مکمل نہ ہوسکے، مسلسل بارش کی صورت میں کراچی میں سیلاب کا خدشہ پیدا ہوگیا ہے۔

temp

محکمہ موسمیات نے شدید بارش کا الرٹ جاری کردیا ہے لیکن کراچی میں نالوں کی صفائی اب تک نہیں کی گئی اور شدید بارش کی صورت میں شہر کا کیا بنے گا۔

محکمہ صحت کی جانب سے پہلے ہی ممکنہ بارشوں کے پیش نظر تمام سرکاری اسپتالوں کے ایم ایس اور ڈسڑکٹ ہیلتھ افسران کو ہدایت جاری کردی گئی تھیں کہ وہ اسپتالوں میں پیرا میڈیکل اسٹاف کی فراہمی کو یقینی بنائیں اور رین ایمرجنسی کنٹرول روم بھی قائم ہیں، محکمہ صحت کی جانب سے رین ایمرجنسی کے فوکل پرسن ڈاکٹر سید ظفر مہدی کے مطابق ممکنہ بارشوں کے حوالے سے تمام اسپتالوں میں انتظامات مکمل کرلیے گئے ہیں۔

آئندہ چوبیس گھنٹوں کے دوران لاہور ، اسلام آباد ، کے پی ، سکھر ، میرپور خاص ، ژوب اور کشمیر سمیت مختلف بالائی علاقوں میں بھی تیز بارش ہوگی ۔ مون سون بارشوں کا نیا سلسلہ جمعرات تک جاری رہے گا ۔

موسلادھاربارشوں کے باعث ندی نالوں میں طغیانی کا بھی خدشہ ہے، جس کے لیےتمام متعلقہ اداروں کو الرٹ رہنے کی ہداہت کی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں