اے آر وائی فلمز کی نئی پیشکش، ہو مَن جہاں، کا ٹریلر ریلیز -
The news is by your side.

Advertisement

اے آر وائی فلمز کی نئی پیشکش، ہو مَن جہاں، کا ٹریلر ریلیز

کراچی: اے آر وائی فلمز  اور دی وژن فیکٹری فلمز کی نئی پیشکش ’ہو مَن جہاں ‘کا ٹریلر ریلیز کر دیا گیا، فلم اگلے سال سینما گھروں کی زینت بنے گی۔

پاکستانی فلم بینوں کے لئے اے آر وائی فلمز کا ایک اور تحفہ سال دو ہزار سولہ کی شروعات ہوگی، فلم  ’ہو من جہاں ‘فلم میڈ ان پاکستان کے بینر تلےاگلے سال یکم جنوری کو ریلیز کی جائے گی۔

عاصم رضا اور شہریار منور کی اس ہنستی مسکراتی پیشکش کا ٹریلر اے آر وائی ڈیجیٹل پر ریلیز کردیا گیا، فلم ’ہومن جہاں‘ کی لیڈنگ کاسٹ میں تین جانے پہچانے چہرے شامل ہیں۔ مائرہ خان، شہریار منور اور عدیل حسین جبکہ ساتھی اداکاروں میں منور صدیقی، سونیا جہاں، ارشد جمال ،جمال شاہ، نمرہ بچہ اور بشرا انصاری شامل ہیں۔

تقریب میں اے آر وائی نیٹ ورک کے سی ای او اور صدر سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ مجھے خوشی ہے کہ فلم ہو من جہاں میڈ ان پاکستان کے تحت بنی ہے،انہوں نے کہا کہ ایک فلم چار چیزیں ہوتی ہیں جن میں اچھی کاسٹ، اچھی کہانی ، تھورا سا مصالہ اور ایک اچھا ڈائریکٹر ،اس فلم میں یہ ساری چیزیں موجود ہیں ۔

اس موقع پر فلم کے ایگزیکٹیو پروڈیوسر اور اداکار شہریار منور کا کہنا تھا کہ ہم نے یہ فلم بہت محنت سے بنائی ہے ، یہ فلم پچھلی نسل ، موجودہ نسل اور آنے والی نسل کے لئے ایک میسج ہے۔

فلم میکر عاصم رضا کا کہنا ہے کہ فلم کو اس طرح فلمایا گیا ہے کہ ہر عمر کے فرد کے لیے دلچسپی پیدا ہوسکے. فلم کی کہانی دوستوں کی زندگی سے جڑی ہے، یہ فلم کراچی اور شمالی علاقہ جات کے علاقوں میں فلمائی گئی ہے۔

فلم کے ڈائیلاگز یاسر حسین اور فلم میکر عاصم رضا نے ترتیب دئیے ہیں جبکہ خود عاصم رضا نے ہی فلم کے ذریعے پہلی مرتبہ ڈائریکشن میں قدم رکھا ہے۔

The First Official Trailer of Ho Mann Jahaan by ARY Films! <3Film Releasing on 1st Jan 2016Cast: Mahira Khan, Adeel Husain, Sheheryar Munawar, Sonya Jehan, Nimra Bucha, Bushra Ansari, Jamal Shah, Arshad Mehmood, Munawar SiddiquiDirected by: Asim RazaExecutive Producers: Asim Raza, Sheheryar Munawar. Distributed by: ARY FILMS

Posted by ARY Films on Monday, October 12, 2015

فلم ’ہومن جہاں‘سی ای او اے آر وائی ڈجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال ، شہریار منور اور عاصم رضا کی مشترکہ پیش کش ہے۔

فلم ہو من جہاں میں نو گانے موجود ہیں جن کو لیکر فلم میکر خاصے پر امید ہیں. کیونکہ فلم میں زوہیب حسن, معروف گلوکار عاطف اسلم, زیب النسا بنگش, جمی خان, ٹینہ ثانی, ابو محمد, فرید ایاز , اسرار اور مائی ڈھائی بینڈ نے اپنی آوازکا جادو جگایا ہے، فلم کے میوزک پروڈیوسر ز میں فاخر محمود اور احتشام ملک شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں