کراچی: عزیز آباد میں مبینہ ڈکیتی، نامعلوم افراد گھر کا صفایا کر کے لڑکی کو بھی ساتھ لے گئے -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: عزیز آباد میں مبینہ ڈکیتی، نامعلوم افراد گھر کا صفایا کر کے لڑکی کو بھی ساتھ لے گئے

کراچی: شہر قائد کے علاقے عزیز آباد میں نامعلوم افراد گھر کا صفایا کرنے کے بعد لڑکی کو بھی اپنے ساتھ لے گئے۔

نمائندہ اے آر وائی کے مطابق کراچی کے علاقے عزیز آباد میں واقع نجی اسپتال کے قریب گھر میں مبینہ ڈکیتی کی واردات ہوئی جس کے دوران نامعلوم ملزمان قیمتی سامان کے ساتھ لڑکی کو بھی اپنے ساتھ لے گئے۔

اہل خانہ کے مطابق ملزمان گھر سے تین تولہ سونا اور 80 ہزار روپے نقدی سمیت دیگر سامان لے اور گھر میں موجود نوجوان لڑکی کو بھی اپنے ہمراہ لے کر گئے۔ اہل خانہ کا یہ بھی کہنا ہے کہ ڈکیتی کے وقت گھر میں لڑکی کے علاوہ کوئی اور موجود نہیں تھا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ واقعہ ڈکیتی کا نہیں بلکہ معاملہ بظاہر کچھ اور لگتا ہے جس کی تحقیقات کا آغاز کردیا گیا۔ایس ایس پی سینٹرل کا کہنا ہے کہ ’لڑکی کی والدہ کا انتقال ہوچکا اور وہ اپنے 2 بھائیوں کے ساتھ رہتی ہے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ گھر میں کوئی سامان بکھرا ہوا نہیں اس لیے اس واقعے کو ڈکیتی کا رنگ دینا قبل ازوقت ہوگا۔

دوسری جانب رینجرز نے شہر کے مختلف علاقوں میں کارروائی کرتے ہوئے 18 ملزمان کو گرفتار کیا، جن میں تین لیاری گینگ وار کے بھتہ خور اور 13 اسٹریٹ کرائم میں ملوث ہیں۔

ترجمان رینجرز کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق مدینہ کالونی،سعید آباد اور لیاری کے علاقے بغدادی سے 3 ملزمان کو گرفتار کیا گیا، جن کی شناخت محمد زوہیب عرف دیدا، عبیدالرحمان، شیراز احمد کے نامور سے ہوئی۔

اعلامیے کے مطابق ملزمان کا تعلق لیاری گینگ وار سے ہے اور یہ بھتہ خوری سمیت ڈکیتی کی متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں جبکہ رینجرز نے سعید آباد، مدینہ کالونی، بدلیہ، فیروزآباد، کلاکوٹ، نبی بخش اور گارڈن سے 11 ملزمان کو گرفتار کیا جو اسٹریٹ کرائم اور منشیات فروشی کے کاروبار میں ملوث ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں