پی ایس ایل: اسلام آباد یونائیٹڈ کا ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ karachi vs islamabad
The news is by your side.

Advertisement

کراچی کنگز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو شکست دے دی

شارجہ : پی ایس ایل پلے آف کے دوسرے میچ میں کراچی کنگ نے سنسنی خیز میچ کے بعد دفاعی چیمپیئن اسلام آباد یونائیٹڈ کو 44 رنز سے ہرا کر ٹورنامنٹ میں اپنی پوزیشن مزید مستحکم کر لی ہے قبل ازیں پہلے کھیلتے ہوئے کراچی کنگز نے 127 رنز کا ہدف دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کنگز نے پلے آف مرحلے کے اہم میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ کو سنسنی خیز میچ کے بعد 44 رنز سے شکست سے دوچار کردیا قبل ازیں پہلے کھیلتے ہوئے کراچی کنگز نے 127 رنز کا ہدف دیا جس کے تعاقب میں پوری اسلام آباد یونائیٹڈ کی پوری ٹیم 82 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی اور یوں کراچی کنگز نے 44 رنز سے حاصل کر لی۔

شاندار کارکردگی دکھانے پر عماد وسیم کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا اس سنسنی خیز میچ کی جیت بولرز کی مرہون منت رہی جس میں عماد وسیم ، محمد عامر اور اسامہ میر نے تین تین اور سہیل خان نے ایک وکٹ حاصل کرنے میں کامیاب رہے۔


اسلام آباد یونائیٹڈ 127 ہدف کے تعاقب میں 


کراچی کنگز نے پہلے کھیلتے ہوئے 127 رنز کا ہدف دیا جس کا تعاقب کرتی اسلام آباد یونائیٹڈ کی پوری ٹیم محض 82 رنز کے مجموعی اسکور پر آؤٹ ہو گئی۔

پہلا اوور ۔۔۔ 5/0

دوسرا اوور ۔۔ 10/0

تیسرا اوور۔۔۔ 12/2

تیسرے اوور میں کراچی کنگ کو پہلی کامیابی ملی اور ڈیون اسمتھ 8 رنز بنانے کے بعد وکٹ کے پیچھے مستعد کمار سنگا کارا کا شکار بنے اور پویلین کی راہ لی۔

نئے بلے باز بریڈ ہیڈن اپنا کھاتا کھولنے ہی نہ پائے تھے کہ صفر کے اسکور پر اگلی بال پر انہیں محمد عامر نے پویلین کا راستہ دکھایا۔

چوتھا اوور۔۔ 16/2

پانچواں اوور ۔۔۔ 22/2

چھٹا اوور ۔۔ 35/2

ساتواں اوور ۔۔۔ 42/2

آٹھواں اوور۔۔ 42/2

نواں اوور ۔۔ 54/3

نویں اوور کی پہلی گیند پر اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان اور ان فارم بلے مصباح الحق کو کلین بولڈ کردیا وہ تیرہ رنز بنا کر پویلین واپس لوٹے۔

دسواں اوور ۔۔ 56/4 

دسویں اوور کی آخری گیند پر عماد وسیم نے شین واٹسن کو 8 رنز کے انفرادی اسکور پر آؤٹ کردیا۔

گیارہواں اوور ۔۔59/4 

70/5 بارہواں اوور۔۔

74/6 تیرہواں اوور ۔۔۔

76/8 چودہواں اوور ۔۔۔



پندرہواں اوور ۔۔۔ 80/9

اس طرح سولہواں اوور جاری تھا کہ اسلام آباد کا آخری کھلاڑی بھی آؤٹ ہو گیا اور یوں اسلام آباد یونائیٹڈ کی پوری ٹیم 82 رنز کے مجموعی اسکور پر آؤٹ ہوگئی۔


کراچی کنگز کی اننگ 


پہلے اوور میں کراچی کنگ کوئی اسکور نہ بنا سکی 

کراچی کنگ کی جانب سے اننگ کا ٓآغاز کرنے کے لیے بابر اعظم اور کرس گیل میدان میں اترے جب کہ اسلام یونائیٹڈ کی جانب سے محمد عرفان نے بالنگ اینڈ کو سنبھالا جب کہ مدمقابل بابر اعظم نے پہلی گیند کو اعتماد سے کھیلا اور پانچویں بال تک کوئی رن اسکور نہ کر سکے اور پہلے اوور کی آخری بال پر بھی کوئی اسکور نہ بن سکا یوں پہلا اوور میڈن گیا۔

دوسرے اوور بھی میڈن گیا

دوسرے اوور میں محمد سمیع کی گیندوں کا سامنے کرنے کے لیے کرس گیل موجود تھے تاہم وہ بھی کوئی رن نہ بنا سکے اور یوں دوسارے اوور کے اختتام پر بھی کراچی کنگ اسکور بورڈ میں کچھ اضافہ نہ کر سکے۔

تیسرے اوور میں کراچی کنگ نے 18 رنز بنا لیے

تیسرے اوور کے اختتام پر بابر اعظم کے چار چوکوں اور دو رنز کے باعث کراچی کنگ 18 رنز بنانے میں کامیاب رہا، بابر اعظم، کے محمد عرفان کو لگائے گئے چار خوبصورت چوکوں نے شائقین کے دل جیت لیے۔

چوتھے اوور کے اختتام پر کراچی کنگ نے 25 رنز بنا لیے 

چوتھے اوور کے اختتام پر کراچی کنگ نے 25 رنز بنانے میں کامیاب رہی اور دونوں اوپنرز اعتماد کے ساتھ اپنی ٹیم کے مجموعی اسکور میں اضافہ کر رہے ہیں۔

پانچویں اوور کے اختتام پر اسکور 35 رنز بغیر کسی نقصان کے 

پانچویں اوور کے خاتمے پر اوپنر بابر اعظم کے 24 اور کرس گیل کے 11 انفرادی اسکورز کے باعث کراچی کنگ نے 35 رنز بنا لیے ہیں اور ابھی دونوں اوپنرز پچ پر موجود ہیں ۔

چھٹے اوور کے اختتام پر کراچی کنگ ایک وکٹ کے نقصان پر 42 بنا سکی 

چھٹے اوور میں کراچی کنگ کو نقصان اٹھانا پڑا اور کر س گیل 17 رنزز بنا نے کے بعد کلین بولڈ ہو گئے اس طرح چھٹے اوور کے اختتام پر 42 رنز ایک وکٹ کے نقصان پر بنا پائی۔

ساتویں اوور میں کراچی کنگ کے دو وکٹ کے نقصان پر45 رنز

ساتویں اوورز کا ٓغاز کراچی کنگ کے لیے بہتر ثابت نہیں ہوا اور اوپنر بابر اعظم 25 رنز بنا کر پولین واپس لوٹ آئے یوں اس اوورز کے اختتام پر کراچی کنگ کی 45 رنز پر دو وکٹیں گر چکی ہیں۔

آٹھواں اوور ۔۔ 48/2

کمار سنگارا اور شعیب ملک پچ پر موجود ہیں اور محتاط انداز سے بلے بازی جاری ہے محمد عرفان کی جانب سے پھینکے اس اوور میں محض تین رنز کا اضافہ ہو سکا۔

نواں اوور ۔۔ 57/2

نویں اوورز کا اختتام شعیب ملک کے شاندار چوکے سے ہوا اور اسطرح کراچی کنگ نے نو اوور کے اختتام پر 54 رنزز بنا لیے تا ہم وہ اپنے دونوں اوپنرز کی وکٹیں گنوا چکی ہے۔

دسواں اوور ۔۔ 66/2

دسویں اوور کی آخری چار بالز پر سنگلز لینے کے بعد آخری بال پر چوکا لگا کر کمار سنگارا نے مجموعی اسکور 66 رنز تک پہنچا دیا اس موقع پر سنگاکارا 13 اور شعیب ملک 9 رنز کے انفرادی اسکور پر براجمان ہیں۔

گیارہواں اوور۔۔ 74/2

گیارہویں اوور کے اختتام پر کراچی کنگ کا مجموعی اسکور 74 تک پہنچ گیا جب کہ دو وکٹوں کے نقصان کا سامنا بھی ہے ، کپتان کمار سنگارا اور شعیب ملک وکٹ پر موجود ہیں۔

بارہواں اوور 81/3

کراچی کنگ کے کپتان کمار سنگا کارا گیارہویں کی تیسری بال پر سترہ بنانے کے بعد پولین واپس لوٹ آئے انہیں شین واٹسن نے آؤٹ کیا۔

تیرہواں اوور ۔۔ 92/3

شعیب ملک 18 اور روی بوپارا 13 رنز کے انفرادی اسکور پر پچ پر موجود ہیں جب کہ مجموعی اسکور 92 ہو گیا ہے اور تین کھلاڑی ڈریسنگ روم پہنچ گئے ہیں۔

چودہواں اوور ۔۔ 100/3

کراچی کنگ کی سینچری چودہویں میں مکمل ہوئی جس کے لیے انہیں تین وکٹیں گنوانی پڑیں۔

پندرہواں اوور ۔۔۔ 106/5

پندرہویں اوور کے آغاز میں ہی کراچی کنگ کو ایک اور نقصان اُٹھانا پڑا جب روی بوپارہ لمبا شارٹ کھیلنے کے چکر میں فیلڈر کو کیچ دے بیٹھے اور چودہ رنز کی انفرادی اننگ کھیل پر پولین  واپس لوٹ آئے جب کہ اسی اوور کی چوتھی بال پر دوسرا رن کی کوشش کرتے ہوئے شعیب ملک بھی رن آؤٹ ہو گئے۔

سولہواں اوور۔۔۔114/5

سولہواں اوور کا آغاز بہت اچھا ہوا اور پچ پر آنے والے نئے بلے باز عماد وسیم نے شاندار چھکا لگا کر ٹیم کے مورال کو بلند کیا۔

سترہواں اوور ۔۔ 122/5

اٹھارہواں اوور۔۔۔ 123/5

انیسواں اوور ۔۔۔ 125/8

بیسواں اوور ۔۔ 126

کراچی کنگ کی پوری ٹیم آخری اوور کی چوتھی بال آؤٹ ہو گئی اور اسلام آباد یونائیٹڈ کو جیت کے لیے محض 127 رنز کا ہدف دیا ہے۔

سترہویں اوور کی پہلی گیند پر عماد وسیم آٹھ گیندوں پر چودہ رنز بنا کر پولین لوٹ آئے جب کہ اگلی ہی گیند پر پولارڈ بھی کیچ تھما کر 5 رنز کے انفرادی اسکور پر آؤٹ ہو گئے جب کہ اسی اوور میں رومان رئیس سہیل خان کو بھی کلین بورڈ کرنے میں کامیاب رہے۔

اس سے قبل جب دونوں ٹیمیں اپنے اہم میچ کے لیے اسٹیڈیم پہنچیں تو دونوں ٹیموں کے کھلاڑیوں کے حوصلے بلند اور عزم جواں تھے اور دونوں ہی ٹیمیں میچ جیتنے کے لیے بے تاب نظر آئیں‌۔

واضح رہے کہ پلے آف کے پہلے میچ میں کوئیٹہ گلیڈی ایٹرز نے شاندار کارکردگی کا مظاہر کرتے ہوئے پشاور زلمی کو سنسنی مقابلے کے بعد شکست فاش سے دوچار کیا اور خود براہ راست فائنل تک رسائی حاصل کر لی۔

خیال رہے کہ ٹورنامنٹ کے دوران کراچی کنگز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو ہراکر 8 پوائنٹس کے ساتھ پیش قدمی جاری رکھی ہوئی ہے جب کہ 6 پوائنٹس کے حامل لاہور قلندرز ٹورنامنٹ سے باہر ہونے کے بعد لاہور واپس لوٹ آئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں