The news is by your side.

Advertisement

کراچی کنگز اور بحریہ ٹاؤن کے مابین معاہدہ

کراچی: پی ایس ایل کی سب سے عمدہ ٹیم کراچی کنگزکابحریہ ٹاؤن سے مسلسل تیسرے سال بھی معاہدہ طےپاگیا جس کے بعد بحریہ ٹاؤن کراچی کنگز کا سب سے بڑا اسپانسر ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق  کراچی کنگز کے مالک اوراے آر وائی ڈیجیٹل کے سی ای او سلمان اقبال اور بحریہ ٹاؤن کے چیف ایگزیکٹو آفیسر کی ملاقات ہوئی جس میں معاہدے طے پایا کہ جس کے تحت اب بحریہ ٹاؤن کراچی کنگز کا سب سے بڑا اسپانسر ہے۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے اے آر وائی ڈیجیٹل کے چیف ایگزیکٹو آفیسر سلمان اقبال کا کہناتھا کہ کراچی کنگز اور بحریہ ٹاؤن کے معاہدے کا مقصد کرکٹ کے فروغ میں کردار ادا کرنا ہے۔

بحریہ ٹاؤن کے سی ای او علی ریاض کا کہنا تھا کہ ملک میں کرکٹ کے فروغ کے لیے سلمان اقبال کے ساتھ ہیں، اس بار کراچی کنگز انشاء اللہ پی ایس ایل کا فائنل جیتے گی۔

مزید پڑھیں: کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال کی آصف زرداری سے ملاقات، آفیشل ٹی شرٹ پیش کی

اُن کا کہنا تھا کہ بحریہ ٹاؤن میں پاکستان کا سب سے بڑا اسٹیٹ آف دی آرٹ اسٹیڈیم تیار ہورہا ہے انشاء اللہ پی ایس ایل کا اگلا فائنل اُسی اسٹیڈیم میں ہوگا۔

کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے معاہدے پر دستخط ہونے کے بعد مسرت کا اظہار کرتے ہوئے سی ای اور بحریہ ٹاؤن علی ریاض ملک کا شکریہ بھی ادا کیا اور انہیں تحفے میں کراچی کنگز کی ٹی شرٹ بھی پیش کی۔

یہ بھی پڑھیں: کراچی کنگز کے شائقین گھر بیٹھے ٹی شرٹ حاصل کرسکیں گے

اس موقع پر اے آر وائی گروپ کے ڈائریکٹر محبوب عبدالرؤف اور کراچی کے سی ای او طارق وسیع بھی موجود تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں