The news is by your side.

کراچی اپنی ٹیم کے بینرزسے ایسے سجے کہ سب مثال دیں

اےآروائی نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او آج اپنے چینل کے مارننگ شو میں مہمان کی صورت جلوہ افروز ہوئے اور کہہ دیں اپنے دل کی وہ سب باتیں جو عوام جاننا چاہتے ہیں ‘ انہوں نے شہرقائد کے باسیوں سے درخواست کی ہے کہ کراچی کنگز کے میچز کے دوران شہر ِقائد اپنی ٹیم کے بینرز سے ایسے سجے کہ تمام شہر اس کی مثال دیں ۔

اے آر وائی نیوز کے ’دامارننگ شو ‘ میں آج کے مہمان سلمان اقبال نے شو کی میزبان صنم بلوچ کے سوالات کے جواب دیتے ہوئے کہا کہ کراچی کنگز کو اپنی ٹیم بنانے کی خواہش ان کے والدِ محترم اقبال صاحب کی تھی۔

انہوں نے کہا کہ کراچی کنگز آپ کے اپنے شہر کی ٹیم ہے‘ چاہے آپ میچز دیکھنے یواے ای جائیں یا گھر میں ٹی وی کی اسکرین پر اس سنسنی خیز معرکے سے لطف اندوزہوں کراچی کنگز آپ کی ٹیم ہے اسے سپورٹ کریں تاکہ کھلاڑیوں کے حوصلے بلند رہیں۔

شو میں ان کی موجودگی سے فائدہ اٹھاتے ہوئے صنم بلو چ نے پوچھے ان سے ایسے بہت سے سوالات جن کے جواب سلمان اقبال کی ملک و قوم کے لیے خدمات کے گرویدہ افراد جاننا چاہتے ہیں۔ٹیم میں پسندیدہ کھلاڑی سے متعلق پوچھے گئے سوال کے جواب میں انہوں نے بتایا کہ ویسے تو انہیں اپنی ٹیم کے ہر کھلاڑی سے بے پناہ پیار ہے لیکن شاہد آفریدی اور عماد وسیم انہیں خصوصی طور پر پسند ہیں۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ وہ پی ایس ایل کے شروع سے اس بات کے خواہش مند تھے کہ اسٹار کرکٹر شاہد آفریدی کراچی کنگز سے کھیلیں اور اب یہ ممکن ہوچکا ہے۔

پاکستان سے باہر پسندیدہ شہر سے متعلق پوچھے گئے سوال کے جواب میں انہوں نے بتایا کہ پاکستان سے باہر نیویارک ان کا پسندیدہ شہر ہے‘ جہاں جاکر وہ خود کوپرسکون محسوس کرتے ہیں حالانکہ وہ ہرگز کوئی پرسکون شہر نہیں ہے۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ فون پر مسلسل مصروف رہنا ان کی ذمہ داریوں کے سبب مجبوری بن چکا ہے۔ زندگی میں ایک بار جب تعطیلات پر گئے تو ان کی شریکِ حیات نے پابندی عائد کردی تھی کہ وہ فون استعمال کریں گے‘ تب بھی وہ چپکے چپکے اپنا فون چیک کرتے رہے۔

انہوں نے اعتراف کیا کہ انہوں نے اپنے غصے پر قابو پایا ہے اور اب وہ بہت کم کسی بات پر غصے میں آتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ انہیں کام پر غصہ آتا ہے ‘ اور جو ان کے دل میں ہوتا ہے وہ کہہ دیتے ہیں۔ اپنی خوشی اور ناراضی کا بروقت اظہار کرتے ہیں‘ ان کے دل میں اور زبان پر کوئی سنسر شپ نہیں۔


اےآروائی نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او ‘ سلمان اقبال گزشہ کئی برس سے وطنِ عزیز کے مثبت تاثر کو اجاگر کرنے کے لیے کوشاں ہیں اور اس کے لیے اے آروائی فلمز کے بینر سے پیش کی جانے والی فلمیں‘ پی ایس ایل میں کراچی کنگز اور ٹی ٹین کرکٹ فارمیٹ کے
علاوہ مختلف کھیلوں اور مثبت معاشرتی سرگرمیوں کی بھرپورحوصلہ افزائی اور سپورٹ ان کی شخصیت کا خاصہ ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں